Trzydzieści lat sloggi
Największy producent markowej bielizny świętuje w tym roku swoje trzydzieste urodziny, ogłaszając po raz drugi w historii „Bawełnianą Rewolucję”. Jak miało to miejsce w 1979 r., gdy marka właśnie powstała, tak i teraz sloggi zawojuje rynek bielizną łączącą wygodną naturalną bawełnę z modnymi akcentami.
Bawełniana rewolucja
W 1979 sloggi zadebiutowało na rynku niezwykle delikatnymi dla skóry i wygodnymi figami - nigdy wcześniej nie było niczego podobnego na rynku. Figi wykonano z innowacyjnej dzianiny – mieszanki bawełny z Lycrą, co pozwoliło uzyskać elastyczność, ale także zachować fason bez powracania do idei gorsetu. To była pierwsza „Bawełniana Rewolucja”, która trzydzieści lat temu wywołała sensację w świecie bielizny.
Od chwili tego spektakularnego sukcesu sprzedano ponad miliard par sloggi, co jest najlepszym dowodem na popularność marki – wśród mężczyzn jak i kobiet. sloggi jest producentem bielizny przyjaznej skórze, kolorowej, naturalnej. Każdego sezonu pojawiają się nowe wysokiej jakości modele, projektowane zgodnie z najnowszymi trendami światowej mody. Jednakże wysoki poziom wykonania oraz komfort pozostały wciąż niezmienione.
1570 boisk
Od NordKapp po południową Afrykę, od Przylądka Horn po Japonię nietuzinkowo niebiesko opakowane sloggi dostępne są w trzydziestu tysiącach punktów sprzedaży na całym świecie, wyniki rocznej sprzedaży wynoszą siedemdziesiąt milionów sztuk w ponad pięćdziesięciu krajach. Każdego roku sloggi zużywa ponad dziesięć milionów metrów kwadratowych materiału, co odpowiada 1 570-ciu boiskom do gry piłkę nożną, zszytego w przybliżeniu czterema milionami kilometrów nici, która wystarczyłaby na podróż na księżyc i z powrotem 12 razy.
1 z 1
overview_sloggi_30yrs_pics