Reklama

Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także ulegliśmy tej urzekającej atmosferze i stworzyliśmy kolekcję, która odzwierciedla romantycznego ducha nowoczesnej, znającej swoją wartość kobiety, mówi o nowej kampanii Mohito, Karolina Sołtan główna projektantka marki.
Faktycznie, w tej kolekcji dominują głównie wiosenne pastele i kwiatowe, florystyczne wzory. W delikatny wydźwięk całości idealnie wpisuje się uroda polskiej super modelki, Ani Jagodzińskiej. Do tej pory jest jedyną Polką, której twarz trafiła na okładkę amerykańskiego „Vogue”, pracowała też z największymi fotografami mody na świecie, m.in. Stevenem Meiselem i Peterem Lindbergiem.

Reklama

Prócz modelingu Ania prowadzi własny eko-biznes, czyli warszawską knajpkę z żywnością wege i smoothies, Think Love Juices. Jest to pierwsza, ale nie ostatnia współpraca super modelki z polskim Mohito. Jak zdradza marka, to zaledwie pierwszy etap współpracy w ciągu nadchodzącego sezonu!
Całość kolekcji już wkrótce trafi na sklepowe półki, a część już się na nich znalazła (w sklepach stacjonarnych i online). Lubimy to!
TRENDY W MODZIE WIOSNA 2016
MODNE BUTY NA WIOSNĘ 2016

Reklama
Reklama
Reklama