Reklama

Twarzami kampanii TANGO zima 2016/17 marki Qπш Robert Kupisz zostali zjawiskowa modelka Edyta Zając i… Robert Kupisz.
Prywatnie noszę wyłącznie ubrania swojego projektu i tak naprawdę nieoficjalnie od początku jestem ambasadorem swojej marki. Tańczyłem przez 22 lata i taniec nadal jest moją wielką pasją. W kampanii zależało nam na pokazaniu emocji, które towarzyszą tancerzom i wiedziałem, że będę w tym temacie naturalny. Natomiast z Edytą znamy się i lubimy od wielu lat. Otwierała pokaz kolekcji TANGO, a prywatnie jest też naszą klientką. Zaprosiłem ją do udziału w kampanii, bo jej zjawiskowa uroda i dojrzałość emocjonalna pasowała nam do klimatu, który chcieliśmy przedstawić na zdjęciach. Okazało się, że Edyta ma także duży talent taneczny i świetnie się razem bawiliśmy.”, mówi projektant o najnowszej kampanii.
Faktycznie, taniec ma w tej kampanii priorytetowe znaczenie. Tango to zresztą metafora emocji i pożądania, które doskonale uchwyciła na zdjęciach Zuza Krajewska. To mistrzyni portretów, które na długo zostają w pamięci – wystarczy choćby spojrzeć na jej ostatni reportaż Imago, o wychowankach zakładu poprawczego.
Sesja odbyła się na dachu jednego z budynków w centrum Warszawy. „Dotychczasowe kampanie w większości powstawały w warunkach studyjnych. Tym razem zależało mi na tym, żeby kolekcję pokazać w otwartej przestrzeni miejskiej.” – mówi Robert Kupisz.

Reklama

fot. Zuza Krajewska/ Robert Kupisz Tango
Z jednej strony to magiczne tango na dachu, z drugiej jest to dach bloku z wielkiej płyty, symbolu pewnej epoki w naszym kraju i szarych blokowisk.
Jesteśmy zachwycone!

Reklama
Reklama
Reklama