REEBOK CLASSIC: nadchodzą SLASHIES
Kim są współcześni slashies? Marka Reebok wyjaśnia.

Slashies nie opisują siebie jednym słowem – grafik, programista, konsultant. Slashies to osoby, które widzą siebie w wielu różnych rolach, a każda z nich jest częścią ich życiowej narracji. To osoby, które stale poszukują nowej ścieżki rozwoju i stały się bohaterami projektu „Reebok Classic Perfect Split”.
Pokolenie Slashie to motyw przewodni nowej kampanii Reebok Classic. Marka wzięła pod lupę pokolenie współczesnych dwudziesto-trzydziestolatków, którzy doskonale odnaleźli się w nowej rzeczywistości. Mimo, że zagadnienie często opisywane jest w kontekście Millenialsów, to trudno przypisać to zjawisko tylko do tej grupy. Bycie Slashie definiowane jest przez podejście do życia i podejmowanie ważnych wyborów. Taką osobą może być zarówno dwudziestolatek, jak i człowiek po pięćdziesiątce, bo nie liczy się wiek, tylko pomysł na siebie. Przedstawiciele tej generacji nie rozdzielają życia na pracę i hobby, tylko podążają za tym co lubią, co daje im satysfakcję i spełnienie.
Reebok Classic zaprosił do współpracy Tego Typa Mesa, Aretę Szpurę, Rafała Gruszkiewicza, Nikodema Rozbickiego i Charlotte Tomaszewską. Każdy z bohaterów jest inny, każdy związany jest z inną branżą, ale łączy ich przenikanie różnych, pozornie niepasujących do siebie światów i realizacja wielu projektów w jednym czasie. Zaproszenie do współpracy osób, które odzwierciedlają wspomnianą grupę jest nawiązaniem do hasła „Perfect Split”. „Perfect Split” to między innymi jedna z odsłon kultowego Classic Leather. Nawiązuje do ponadczasowej klasyki i umiejętnego połączenia kilku rzeczy, tworzących spójną całość. Slashies i Perfect Split nie są niewolnikami raz podjętych wyborów. Dostosowują się do otaczającej rzeczywistości, podobnie jak Classic Leather, pomimo trzydziestu trzech lat na koncie.
Koniecznie zobaczcie filmik!
ZOBACZ TEŻ:
KULTOWE SNEAKERSY REEBOK WRACAJĄ!
Polecane
Horoskop miłosny tygodniowy 30 listopada-6 grudnia 2024. Nadchodzą miłe niespodzianki
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa