Reklama

Slashies nie opisują siebie jednym słowem – grafik, programista, konsultant. Slashies to osoby, które widzą siebie w wielu różnych rolach, a każda z nich jest częścią ich życiowej narracji. To osoby, które stale poszukują nowej ścieżki rozwoju i stały się bohaterami projektu „Reebok Classic Perfect Split”.

Reklama

Pokolenie Slashie to motyw przewodni nowej kampanii Reebok Classic. Marka wzięła pod lupę pokolenie współczesnych dwudziesto-trzydziestolatków, którzy doskonale odnaleźli się w nowej rzeczywistości. Mimo, że zagadnienie często opisywane jest w kontekście Millenialsów, to trudno przypisać to zjawisko tylko do tej grupy. Bycie Slashie definiowane jest przez podejście do życia i podejmowanie ważnych wyborów. Taką osobą może być zarówno dwudziestolatek, jak i człowiek po pięćdziesiątce, bo nie liczy się wiek, tylko pomysł na siebie. Przedstawiciele tej generacji nie rozdzielają życia na pracę i hobby, tylko podążają za tym co lubią, co daje im satysfakcję i spełnienie.
Reebok Classic zaprosił do współpracy Tego Typa Mesa, Aretę Szpurę, Rafała Gruszkiewicza, Nikodema Rozbickiego i Charlotte Tomaszewską. Każdy z bohaterów jest inny, każdy związany jest z inną branżą, ale łączy ich przenikanie różnych, pozornie niepasujących do siebie światów i realizacja wielu projektów w jednym czasie. Zaproszenie do współpracy osób, które odzwierciedlają wspomnianą grupę jest nawiązaniem do hasła „Perfect Split”. „Perfect Split” to między innymi jedna z odsłon kultowego Classic Leather. Nawiązuje do ponadczasowej klasyki i umiejętnego połączenia kilku rzeczy, tworzących spójną całość. Slashies i Perfect Split nie są niewolnikami raz podjętych wyborów. Dostosowują się do otaczającej rzeczywistości, podobnie jak Classic Leather, pomimo trzydziestu trzech lat na koncie.
Koniecznie zobaczcie filmik!

Reklama

ZOBACZ TEŻ:
KULTOWE SNEAKERSY REEBOK WRACAJĄ!

Reklama
Reklama
Reklama