Reklama

Jako pierwsi z nową kolekcją zapoznali się dziennikarze modowi, styliści i redaktorzy pism kobiecych, a także osoby ze świata show biznesu : Anna Popek, Ewa Gawryluk , Dorota Gardias ,Anna Samusionek , Malwina Wędzikowska. Cały wystrój salonu tego dnia, nawiązywał do najnowszej sesji zdjęciowej, jaką przygotowano na najbliższy sezon jesień-zimę 2013/14. Została ona zaplanowana z myślą o odświeżeniu wizerunku marki.

Reklama

Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreślają wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji. Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growińska – dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.

W kolekcji dostrzeżemy torebki w kolorze chabrowym, odcieniach czerwieni, jak
i szarościach. Znalazły się również torebki z monogramem, w którego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.

Słynące z wygody noszenia oraz wysokiej jakości buty WITTCHEN zaciekawią formą, kolorem, a także materiałami z jakich zostały wykonane.

Śródziemnomorskie słońce, radośni ludzie, słodki smak winogron i niepowtarzalny aromat… Taki jest rodowód Metaxy – partnera eventu – alkoholu o sekretnej recepturze, której zawdzięcza uwielbienie na całym świecie. To połączenie najwyższej jakości starzonych destylatów oraz aromatycznych win typu Muscat pochodzących z wysp Morza Egejskiego. Twórcą tego bursztynowego, najdelikatniejszego trunku pod Słońcem był Spyros Metaxa.

Reklama

Dziś można delektować się smakiem Metaxy w wielu wariantach, a każdy z nich nosi w sobie ślady śródziemnomorskiego temperamentu, miłości do życia, dobrej zabawy oraz niezwykłej żywiołowości.

Reklama
Reklama
Reklama