Reklama

Torebki worki z tłoczonej czarnej i szarej skóry z metką Zofia Chylak zna chyba każdy. Modne dziewczyny z polskich miast zapisywały się nawet na listę oczekujących, żeby zdobyć upragniony skórzany worek. Skąd się wzięła marka Zofia Chylak Bags?

Reklama

Projektantka, zanim na dobre zajęła się branżą akcesoriów, była na stażach w Nowym Jorku, m.in. u duetu Proenza Schouler. Potem szyła na zamówienie w swojej pracowni na Żoliborzu. Jednak kiedy jej pierwsze modelek torebek stały się hitem - poświęciła się tylko skórzanym dodatkom. Torebki na wiosną 2017 z metką Chylak mają znany już kształt worków, ale też miniaturowych listonoszek na skórzanym pasku i łańcuszku. Powstały też niewielkie torebki w kształcie siodła, które pokochały już kilka sezonów temu dziewczyny lubiące styl boho.

Dodatki Chylak na wiosnę występują w jak zwykle stonowanej palecie - czerni i wężowej skóry (tym razem szarość zastąpiły brązy).

Twarzą kampanii została Ola Rudnicka, twarz agencji Model Plus i jedna z najbardziej wziętych polskich modelek na świecie. Olę odkryła kilka lat temu sama Miuccia Prada, która postanowiła zatrudnić ją w swoim pokazie i kampanii. Subtelna, o elfickiej wręcz urodzie idealnie pasuje do czarno białej wizji Zosi Chylak. Za zdjęcia odpowiada inna zdolna Polka, fotografka Magdalena Łuniewska.

Reklama

My się zakochałyśmy na nowo w wiosennej odsłonie marki Zofia Chylak!

Reklama
Reklama
Reklama