Reklama

Kasia Skórzyńska, projektantka i właścicielka marki Kaaskas, jest bez wątpienia jedną z najciekawszych twarzy na rynku polskiej mody. Jej projekty są dalekie od krzykliwych trendów, bardzo dobrze skrojone i z przyciągającym wzrok detalem. W jednej z pierwszych kolekcji projektantka stworzyła własne wzory, które naniosła na jedwabne apaszki - totalny hit. Tym razem, w limitowanej kolekcji na jesień 2016, Kaaskas uraczyło swoje klientki interesującą konstrukcją - okrągłe kieszenie odsłaniające kolorową podszewkę i klasyczny krój z lat 60. - lekko trapezowy.
To właśnie krótkie marynarki i dłuższe płaszcze z blokami kolorów, przyciągającymi wzrok kieszonkami i dużym kołnierzykiem (również w kontrastującej z całością barwie) sprawiają, że limitowane Kaaskas na jesień jest tak wyjątkowe. Zwłaszcza w tłumie propozycji wielu innych polskich marek.

Reklama

Idąc tropem oryginalności, spoza tzw. mainstreamu, Kasia Skórzyńska na ambasadorki kampanii nie wybrała gwiazd, a po prostu znajome dziewczyny, które zajmują się na co dzień pracą kreatywną. Cosima Borawska Wójcicka ma swoją markę akcesoriów C by Cosima Borawska, Jagna Wróblewska jest ilustratorką i malarką, Kaja Werbanowska dziennikarką i właścicielką galerii promującej młodych artystów, a Małgosia Bartkowiak socjolożką jedzenia i wydawcą niszowych magazynów.
Nam się taka odsłona Kaaskas na jesień 2016 niezwykle podoba, zwłaszcza, że to już czas na wybór jesiennego płaszcza.
ZOBACZ TEŻ:
TREND! PUCHÓWKA NA JESIEŃ 2016
CZERWIEŃ NA DODATEK

Reklama
Reklama
Reklama