Reklama

Nenukko lubi zaskakiwać. Od początku swojego istnienia marka uwodzi specyficzną poetyką, rozpoznawalnym wzornictwem, przemyślanymi kampaniami i konsekwentnym przekazem. To przykład skutecznego połączenia projektowania z ideowym zaangażowaniem. Przy ostatniej kolekcji, której twarzą już po raz kolejny została Agata Buzek, projektantki Nenukko pokazały, że zdecydowanie nie jest im obojętne środowisko.

Reklama

W czasie tegorocznej edycji festiwalu Fashionclash odbywającego się w Maastricht, dziewczyny będą miały szansę swoją modową filozofię przedstawić szerszej, międzynarodowej publiczności. Od ośmiu lat wydarzenie pokazuje sztukę mody w najszerszym znaczeniu tego słowa - to platforma, na której projektanci i artyści nowej generacji prezentują swoje dokonania w formie pokazów, wystaw i performensów. W sobotę, 1 lipca, w ramach festiwalu będzie można zobaczyć pokaz unikatowej kolekcji NENUKKO, nad którą projektantki pracowały intensywnie przez ostatnie pół roku. Poprzedzony eliminacjami udział marki w wydarzeniu stał się możliwy dzięki wsparciu Instytutu Adama Mickiewicza, który od 2014 roku promuje polski design na świecie realizując program „Wystawiajmy się!”.

Reklama

Brawo, trzymamy dziś mocno kciuki!

Reklama
Reklama
Reklama