Niemal każdy z nas już choć raz miał do czynienia z tą marką. SHEIN to strona internetowa, przy pomocy której możemy w bardzo atrakcyjnej cenie kupić najmodniejsze ubrania, gadżety, a także kosmetyki i elementy wystroju wnętrz. Wiele z nas obawia się jednak zakupu ze względu na brak możliwości bezpośredniego zapoznania się z produktem. A gdybyś tak mogła dotknąć tej pięknej bluzki w kwiaty i przekonać się o jej jakości? Teraz masz taką okazję dzięki pierwszemu w Polsce pop-up store marki SHEIN.

Pierwszy w Polsce pop-up store SHEIN już otwarty

W dniach 17-22 maja w warszawskiej Galerii Młociny każda z nas będzie mogła zajrzeć do pop-up store SHEIN. Znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego butik przykuwa wzrok już od pierwszego spojrzenia, ponieważ wyróżnia się na tle innych sklepów wyjątkowym wystrojem. Pełno w nim kolorów, kwiatów oraz najmodniejszych ubrań na wiosnę i lato 2024. Nie sposób zatem przejść obok obojętnie.

Pop-up store SHEIN jest otwarty w godzinach 10-21. Gdy już nacieszymy oko barwami, jakie przyciągają nas do tego sklepu, warto zagłębić się nieco bardziej w dostępny tam asortyment. Na wieszakach znajdziemy bowiem ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci – w różnych, ale nieustannie przystępnych cenach.

W pop-up store można bezpośrednio obcować z marką, przymierzyć każdą kolekcję, sprawdzić i doświadczyć jakości ubrań, dotknąć tkanin, z których wykonane są poszczególne kolekcje. Wszystko dostępne jest na miejscu, więc nie trzeba oczekiwać na przesyłkę i robić ewentualnego zwrotu, w przypadku chęci wymiany na inny rozmiar.

mat. prasowe

Trendy wiosna/lato 2024 w SHEIN

W kolekcjach, które zostały wyeksponowane przez markę SHEIN w nowopowstałym pop-up storze, znajdziemy elementy garderoby doskonale wpasowujące się w trendy wiosna/lato 2024. Są to produkty idealne na każdą okazję. Można z nich stworzyć np. wakacyjną stylizację, łącząc kwiatową spódnicę z mocno wyciętym, kolorowym topem lub sięgając po jeden z interesujących modeli kostiumów kąpielowych. Nie brakuje najmodniejszych w tym sezonie prześwitów i oczywiście kwiatowych printów i aplikacji, które idealnie wpasowują się w motyw przewodni salonu - #BloomwithSHEIN.

W pop-up store SHEIN dostępne są także bardziej eleganckie ubrania, m.in. ze świetnej jakościowo kolekcji MOTF, które idealnie sprawdzą się np. do biura. Jeansowe spódnice oraz klasyczne koszule z nutką ekstrawagancji sprawią, że z pewnością wyróżnisz się w miejscu pracy. Właśnie dlatego w pop-up store SHEIN coś dla siebie znajdzie nie tylko młode pokolenie. W asortymencie marki znajdziemy elementy garderoby wysokiej jakości, które nadal są bardzo atrakcyjne cenowo.

Pop-up store to wyjątkowe doświadczenie dla klientów. Sceneria przywodząca na myśl kwiecistą wiosnę ma inspirować do tworzenia własnych, unikalnych pomysłów na stylizacje. Na miejscu można skorzystać z pomocy ekspertów. Stylistki przeprowadzają analizę kolorystyczną, a hostessy pomagają w dobraniu najbardziej dopasowanych do sylwetki kreacji. Do tego profesjonalne wizażystki dbają o idealny, naturalny makijaż dopasowany do wiosennych stylizacji.

Warto dodać, że w pop-up store SHEIN, oprócz ubrań, znajdziemy również kosmetyki SHEGLAM oraz m.in. gadżety do włosów, telefonu czy elementy wystroju wnętrz, np. modne i oryginalne świeczniki oraz wazony.

mat. prasowe

SHEIN wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów

Odwiedzając pop-up store SHEIN, możemy dowiedzieć się ciekawych rzeczy na temat tej popularnej marki. Przede wszystkim takich, że w jej zasobach znajdują się elementy garderoby od różnych producentów. Jeżeli zatem zależy ci na lepszej jakości ubraniach za przystępną cenę, warto zapoznać się z asortymentem SHEIN oraz składem poszczególnych produktów, który w wielu przypadkach zupełnie nie odbiega od modeli, jakie znajdziemy w popularnych sieciówkach.

Polecamy sprawdzić m.in. linię evoluSHEIN by Design. To inicjatywa produktowa SHEIN mająca na celu wdrażanie szeregu działań wspierających cyrkularność procesu produkcji i modelu biznesowego marki. W jej ramach wykorzystywane są bardziej zrównoważone materiały oraz wdrażane jest skalowanie odpowiedzialnych procesów produkcyjnych. Marka współpracuje z organizacjami takimi jak Canopy, aby w coraz większej ilości pozyskiwać i wykorzystywać surowce pochodzenia roślinnego, takie jak wiskoza. Kluczowe jest, aby współpracować z dostawcami, którzy jednocześnie nie zagrażają przyrodzie. W ramach tej kolekcji SHEIN współpracuje także z Queen of Raw, aby móc wykorzystywać nadwyżki materiałów wygenerowane przez innych producentów, by nadać im nowe życie.

Warto zatem na własnej skórze przekonać się, co dokładnie znajduje się w asortymencie marki SHEIN, zanim zdecydujemy się na zakup produktów przez internet. Teraz mamy ku temu wyjątkową okazję.

mat. prasowe

Materiał promocyjny marki SHEIN.