Reklama

Co nowego w Tatuum?

"W mojej naturze" to nowa, bardzo lekka i świeża odsłona polskiej marki Tatuum na wiosnę 2018. W tym sezonie marka Tatuum zaprosiła do współpracy dwie świadome artystki, spełnione kobiety, które żyją pasją. Muzyk i reżyserka Maria Sadowska, autorka wielokrotnie nagradzanego filmu “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, trenerka w programie „The Voice of Poland” jest charakterna, zdecydowana i silna. Podobnie jak Tatuum, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji.

Reklama
„Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji Tatuum i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta”, mówi Marysia Sadowska.

Druga z ambasadorek Tatuum wiosna 2018 to z kolei inna kreatywna dusza - Julia Pietrucha, wokalistka, aktorka i podróżniczka, której debiutancka płyta “Parsley” zdobyła serca amatorów delikatnych melodii i ukulele.

Kolekcja Tatuum na wiosnę

Wśród tkanin pojawiają się len, gotowana wełna czy bawełna, wykorzystane w odsłonach marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Kolekcja obfituje również w delikatne pastele - blade błękity czy pudrowe róże, które doskonale odpowiadają zainteresowaniom i oczekiwaniom klientek i świadomych mody konsumentek. Całość uzupełniają granaty, nasycone turkusy i koral – barwy charakterystyczne i wyróżniające Tatuum.

Reklama

Lubimy to!

Reklama
Reklama
Reklama