Nowa kampania polskiej marki stawia na kobiecą ciałopozytywność
Większa rozmiarówka do każdego typu sylwetki, docenianie kobiet po 50-tce i totalna ciałopozytywność. Ta kampania marki NAGO wiele wnosi do globalnej dyskusji o kobiecości. Piękne zdjęcia!
Modelki po 50-tce w kampanii polskiej marki NAGO
Modelki po 50-tce, różne sylwetki, kolory skóry, włosów, karnacji. Tak marka NAGO jeden z najbardziej ekologicznych brandów w Polsce świętuje wejście w nowy rok i zapowiada duże zmiany. Właściciele NAGO powiększają znacznie rozmiarówkę i wprowadzają nowe elementy. Do tej pory mogłyśmy w NAGO kupić świetnej jakości body z bawełny, dopasowane do sylwetki i idealne na chłodniejsze dni, damskie bluzy o kroju nieco oversize uszyte z miękkich, otulających tkanin czy swetry lub t-shirty, których w szafie nigdy dość (zwłaszcza jeśli są w stanie przetrwać więcej niż jeden sezon). Tencel, bawełna organiczna, EcoVero to podstawa wybranych z pełną świadomością materiałów do tworzenia kolejnych kolekcji. To jedna z niewielu marek, która jest w swojej produkcji transparentna, nie ma tutaj miejsca na "ściemę". Wiemy, za co płacimy i przez kogo została owa rzecz wykonana.
Nowa kampania to swego rodzaju hołd dla bardzo wielu twarzy kobiecości, mam, sióstr, przyjaciółek... Wiele z kobiet nigdy wcześniej nie stało przez obiektywem aparatu, za to każda z nich jest na swój sposób pięknie wyjątkowa. Marka namawia Polki do zaakceptowania siebie i rezygnacji z nierealnych wymagań dotyczących ciała.
Od pierwszego dropu stawialiśmy na uniwersalność kolekcji NAGO. Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – zależy nam, żeby jeszcze więcej kobiet czuło się dobrze w naszych projektach.” - mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
Ciałopozytywne marki na świecie
Trend ciałopozytywności i lubienia siebie jest super popularny na całym świecie, choć po piętach depcze mu tzw. ciałoneutralność, czyli totalna zmiana sposobu myślenia o ciele (a raczej niemyślenia o nim prawie w ogóle na rzecz naszych osiągnięć i doświadczeń). Firmy produkujące bieliznę zza oceanu np. Lonely Label od dawna pokazują w kampaniach kobiety, które przeżywają drugą młodość, a zmarszczki im niestraszne. Świetnie, że i w naszym kraju są projektanci, którzy nie zapominają, że kobiecość nie kończy się na rozmiarze 36, oraz nie zawsze ma "2" lub "3" z przodu. A na dodatek robią to w duchu eko.
1 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
2 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
3 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
4 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
5 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
6 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
7 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
8 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
9 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
10 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości
11 z 11
Nowa kampania polskiej marki promuje różne odsłony kobiecości