Nowa kampania polskiej marki Balagan - inspirowana miastem, Davidem Bowie i współczesną kobietą
Tym razem polska marka Balagan zabiera nas w filmową podróż od inspiracji "Once upon a time in Hollywood", po Mary Poppins, a nawet "Rockym". Pieniądze ze sprzedaży nowej kolekcji wspomogą organizację feministyczną, której celem jest budowanie lepszego świata.
Nowa kampania polskiej marki Balagan
Balagan Studio to polska marka, której nie trzeba przedstawiać. Jej ponadczasowe buty i torebki są kwintesencja klasycznej mody z polskimi korzeniami. Te widać szczególnie w kampanii promującej nową kolekcję Lust for life (tytuł nawiązuje do albumu Iggy’ego Popa, stworzonego w 1977 roku z Davidem Bowiem).
Zobacz też: Naszyjniki - jak je nosić na co dzień? Znamy najmodniejszy sposób!
Jesienna kampania Balagan to kolaż inspiracji Kuby Dąbrowskiego miastem, kobietami, kontrastami i różnorodnością. Marka pokazuje kobiety takie jakimi są i czego potrzebują. W końcu raz chcemy wyglądać jak stylowa paryżanka, raz jak nowojorski tramp, a jeszcze innym razem marzymy, by połączyć te oba looki razem – założyć vintageową apaszkę babci do sportowej kurtki, a sneakersy do klasycznego trencza i eleganckiej torebki. Poza tym marka jak zwykle odpowiada na najbardziej aktualne potrzeby kobiet, bo współczesne fashionistki chcą dobrze wyglądać, ale nie kosztem ceny wspierania nadmiernego konsumpcjonizmu i wyzysku pracowników. Te wszystkie warunki od początku istnienia wspiera Balagan.
„Do naszych kampanii zapraszamy prawdziwe kobiety, w różnym wieku, urodzie, doświadczeniach. Chcemy żeby nasze produkty podążały za ich osobowością i dopełniały ich własny styl. To dla nas o wiele bardziej interesujące niż sesje z modelkami i tworzenie obrazu sztucznego, wyidealizowanego świata”, mówi Hania Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, właścicielki Balagan.
Nowa kampania polskiej marki Balagan
W nowej kolekcji prócz dobrze znanych klasyków i bestsellerów marki pojawia się aż 9 nowych modeli butów idealnych na chłodniejsze dni. Nowością są czółenka Kemet, miękkie mokasyny Tefer i sznurowane buty a la bokserskie, za kostkę o oczywistej nazwie Rocky, szyte są na stroblu bez podpodeszwy, dzięki czemu są jeszcze bardziej elastyczne i miękkie, zginają się we wszystkich płaszczyznach. Tej jesieni w Balagan Studio pojawią się również pierwsze szpilki oraz nowa, półokrągła torebka Hug, stworzona na wzór kultowej torebki Rofe w powiększonym rozmiarze i na krótkim pasku.
Więcej zdjęć z kampanii Balagan znajdziecie w naszej GALERII.
Nowa kampania polskiej marki Balagan: walka o lepsze jutro dla kobiet
Jak przyznają właścicielki marki Balagan, 2020 to rok przedefiniowania wartości, również na polu świadomej konsumpcji i mody.
Coraz więcej osób odmawia w uczestnictwie w biznesie fast fashion, masowych zakupach i gonieniu za trendami. Zamiast tego chcą wybierać jakościowe produkty stworzone z poszanowaniem praw pracowników, produkowane lokalnie w Polsce. Balagan od samego początku istnienia marki postawił na transparentność biznesu i szczerą komunikację. Kupując na stronie sklepu można sprawdzić, co składa się na cenę produktu. Dodatkowo minimum 2% marży zostaje przeznaczona na inicjatywy społeczne.
Do tych szczytnych celów dołącza tej jesieni kolejny - Balagan wesprze Fundusz Feministyczny. To jedyna instytucja w Polsce, która wspiera wyłącznie działania realizowane przez kobiety i dziewczyny z całego kraju. Jej celem jest budowanie lepszego, równego i sprawiedliwego świata. Do tej pory Fundusz Feministyczny zrealizował m.in. obóz dziewczyński w Puszczy Białowieskiej, warsztaty samoobrony dla emerytek, serię filmów w Polskim Języku Migowym o prawach kobiet, zajęcia z nurkowania i jogi dla kobiet z niepełnosprawnościami czy spotkania z ginekolożką dla kobiet mieszkających na wsi, pozbawionych łatwego dostępu do opieki zdrowotnej.
1 z 6
kampania Lust for life, Balagan
2 z 6
kampania Lust for life, Balagan
3 z 6
kampania Lust for life, Balagan
4 z 6
kampania Lust for life, Balagan
5 z 6
kampania Lust for life, Balagan
6 z 6
kampania Lust for life, Balagan