Reklama

Nowa kampania polskiej marki Balagan

Balagan Studio to polska marka, której nie trzeba przedstawiać. Jej ponadczasowe buty i torebki są kwintesencja klasycznej mody z polskimi korzeniami. Te widać szczególnie w kampanii promującej nową kolekcję Lust for life (tytuł nawiązuje do albumu Iggy’ego Popa, stworzonego w 1977 roku z Davidem Bowiem).

Reklama

Zobacz też: Naszyjniki - jak je nosić na co dzień? Znamy najmodniejszy sposób!

Jesienna kampania Balagan to kolaż inspiracji Kuby Dąbrowskiego miastem, kobietami, kontrastami i różnorodnością. Marka pokazuje kobiety takie jakimi są i czego potrzebują. W końcu raz chcemy wyglądać jak stylowa paryżanka, raz jak nowojorski tramp, a jeszcze innym razem marzymy, by połączyć te oba looki razem – założyć vintageową apaszkę babci do sportowej kurtki, a sneakersy do klasycznego trencza i eleganckiej torebki. Poza tym marka jak zwykle odpowiada na najbardziej aktualne potrzeby kobiet, bo współczesne fashionistki chcą dobrze wyglądać, ale nie kosztem ceny wspierania nadmiernego konsumpcjonizmu i wyzysku pracowników. Te wszystkie warunki od początku istnienia wspiera Balagan.

„Do naszych kampanii zapraszamy prawdziwe kobiety, w różnym wieku, urodzie, doświadczeniach. Chcemy żeby nasze produkty podążały za ich osobowością i dopełniały ich własny styl. To dla nas o wiele bardziej interesujące niż sesje z modelkami i tworzenie obrazu sztucznego, wyidealizowanego świata”, mówi Hania Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, właścicielki Balagan.

Nowa kampania polskiej marki Balagan

W nowej kolekcji prócz dobrze znanych klasyków i bestsellerów marki pojawia się aż 9 nowych modeli butów idealnych na chłodniejsze dni. Nowością są czółenka Kemet, miękkie mokasyny Tefer i sznurowane buty a la bokserskie, za kostkę o oczywistej nazwie Rocky, szyte są na stroblu bez podpodeszwy, dzięki czemu są jeszcze bardziej elastyczne i miękkie, zginają się we wszystkich płaszczyznach. Tej jesieni w Balagan Studio pojawią się również pierwsze szpilki oraz nowa, półokrągła torebka Hug, stworzona na wzór kultowej torebki Rofe w powiększonym rozmiarze i na krótkim pasku.

Więcej zdjęć z kampanii Balagan znajdziecie w naszej GALERII.

Nowa kampania polskiej marki Balagan: walka o lepsze jutro dla kobiet

Jak przyznają właścicielki marki Balagan, 2020 to rok przedefiniowania wartości, również na polu świadomej konsumpcji i mody.

Coraz więcej osób odmawia w uczestnictwie w biznesie fast fashion, masowych zakupach i gonieniu za trendami. Zamiast tego chcą wybierać jakościowe produkty stworzone z poszanowaniem praw pracowników, produkowane lokalnie w Polsce. Balagan od samego początku istnienia marki postawił na transparentność biznesu i szczerą komunikację. Kupując na stronie sklepu można sprawdzić, co składa się na cenę produktu. Dodatkowo minimum 2% marży zostaje przeznaczona na inicjatywy społeczne.
Reklama

Do tych szczytnych celów dołącza tej jesieni kolejny - Balagan wesprze Fundusz Feministyczny. To jedyna instytucja w Polsce, która wspiera wyłącznie działania realizowane przez kobiety i dziewczyny z całego kraju. Jej celem jest budowanie lepszego, równego i sprawiedliwego świata. Do tej pory Fundusz Feministyczny zrealizował m.in. obóz dziewczyński w Puszczy Białowieskiej, warsztaty samoobrony dla emerytek, serię filmów w Polskim Języku Migowym o prawach kobiet, zajęcia z nurkowania i jogi dla kobiet z niepełnosprawnościami czy spotkania z ginekolożką dla kobiet mieszkających na wsi, pozbawionych łatwego dostępu do opieki zdrowotnej.

Reklama
Reklama
Reklama