Pandora Moments - 20 lat historii na jednej kultowej bransoletce
Czas leci, jak szalony! Właśnie mija 20 lat od premiery pierwszej bransoletki z charmsami Pandora Moments. Premiery, która w świecie jubilerskim wywołała wielkie poruszenie. Okazało się bowiem, że bransoletka z charmsami jest dokładnie tym, na co czekały miliony kobiet na całym świecie!

Kim byłby człowiek bez wspomnień? To one budują nasz świat, wpływają na samorozwój, układają historię życia. Człowiek– wiedząc, że jego pamięć jest ulotna - od zarania dziejów próbował zatrzymać wspomnienia – rysując znaki na ścianach jaskiń, pisząc pamiętniki, tworząc zdjęcia i filmy. Jednym z ważnych „skarbców ludzkich wspomnień” była zawsze biżuteria – drogocenne naszyjniki, pierścionki i kolczyki niosły w sobie głębokie przesłania, intrygujące opowieści, wzruszające do łez historie pełne emocji, momentów rozstań i powrotów, miłosnych wyznań, głębokich wzruszeń.
Pandora Moments - biżuteria od 20 lat kolekcjonująca wspomnienia
Właśnie temu „kolekcjonowaniu wspomnień” przyjrzała się przed 20 laty słynna jubilerska marka Pandora. Widząc, jak bardzo tego potrzebujemy, postanowiła podarować wszystkim kobietom nowy produkt – charmsy. Mowa o kultowych bransoletkach Pandora Moments, do których dobierać można dowolną liczbę zawieszek symbolizujących różne ważne momenty w naszym życiu.
Pierwsze charmsy Pandory powstały w 2000 roku. Do tej pory marka wyprodukowała 800 różnych wzorów zawieszek, a bransoletki wciąż cieszą się ogromną popularnością. Skąd tak ogromne i niesłabnące zainteresowanie charmsami wśród kobiet na całym świecie?
- Dla niektórych jest to kwestia dodawania elementów do istniejącego zbioru, w celu jego ciągłego powiększania. Inni podchodzą do tego bardziej personalnie i traktują przedmioty jako wspomnienia, do których mogą wrócić w dowolnym momencie - wyjaśnia psycholog Honey Langcaster-James, współpracujący z marką Pandora z okazji 20. Jubileuszu charmsów.
Tylko w 2019 roku Pandora sprzedała 96 milionów elementów biżuterii. Bestsellerem okazał się charms Łapacz Snów, który został sprzedany w liczbie 800 tysięcy sztuk od jego premiery w 2018 roku. Imponujące? Z pewnością, ale - jak tłumaczy dalej Honey Langcaster-James – kultowa biżuteria Pandory jest produktem, któremu udało się pokonać barierę czasu, krótkich i impulsywnych trendów. Charmsy marki Pandora to produkt na całe życie!
- Znaczenie poszczególnych elementów z naszych kolekcji może się zmieniać z biegiem czasu – mówi. - Jednak za każdym razem będzie wyjątkowym symbolem, który pozwoli na powrót do najpiękniejszych wspomnień z nim związanych.
Kolekcje charmsów bardzo często są serią wspomnień, które przypominają o ukochanych ludziach lub miejscach. Stają się odzwierciedleniem historii ich właścicieli i tego co dla nich ważne.

Pandora Moments - biżuteryjna opowieść o kobiecie
- Fanki Pandory kochają kolekcjonowanie, a zbierane charmsy odzwierciedlają ich osobowości i historie. Na przestrzeni lat możemy zaobserwować, jak nasze bestsellery ewoluowały razem z doświadczeniami klientów, potwierdzając nasze założenie, że kolejne wzory mogą towarzyszyć im we wszystkich ważnych chwilach życia – potwierdza opinię psychologa Stephen Fairchild, Chief Product Officer of Pandora.
- Kompletowanie naszej biżuterii daje możliwość wyrażania siebie, pokazania swoich pasji i przekazania życiowych historii na bransoletce Pandora – podsumowuje.
Wyobraźmy sobie współczesną kobietę, która w 2000 roku, czyli w momencie premiery charmsów Pandora Moments, miała 15 lat. Właśnie wtedy dostała od mamy, taty lub pierwszej miłości swoją bransoletkę Pandory. Wówczas na jej nadgarstku wisiało być może kilka symbolicznych ozdób. Co możemy znaleźć tam dzisiaj? Cały wachlarz wspomnień! Emocji, które układają się w przepiękną historię uczuć, emocji, chwil szczęście i smutku. To bogato ilustrowana opowieść, której nie da się niczym zastąpić!
- Klasyczna bransoletka stała się bazą do kolekcjonowania elementów, które mają dla ich właścicielek wyjątkowe znaczenie, niezależnie od tego czy symbolizują szczęśliwe wspomnienia czy przełomowe momenty w życiu. Dzięki zapewnieniu możliwości pokazywanie swoich wartości i pasji za pomocą biżuterii, Pandora stworzyła społeczność nieograniczoną dystansem i różnicami kulturowymi. Skupia ona kobiety, ceniące naturalność i możliwość swobodnego wyrażanie siebie – wyjaśnia Stephen Fairchild, odpowiedzialny za kierunek projektów marki Pandora od 2011 roku.

Wielki jubileusz Pandora Moments 2020 - niezwykłe jesienne kolekcje
Rok 2020 to dla marki Pandora wyjątkowy moment. Choć jubileusz charmsów przypada na czasy pandemii, marka wierzy, że jej kultowy produkt obroni się w nawet w tak trudnym momencie historii. I trudno się z tym nie zgodzić. Kiedy – jeśli nie teraz – doceniamy piękne wspomnienia i każdą chwilę spędzoną z kochanymi przez nas ludźmi? W celebrowaniu tych momentów pomaga nam właśnie bransoletka z charmsami Pandora Moments.
Z okazji jubileuszu marka przygotowała specjalną kolekcję 12 bestsellerowych charmsów z okolicznościowym grawerem.
Jesienią w ofercie Pandora pojawi się również nowa kolekcja inspirowana architekturą. Jej gwiazdą będzie bransoletka Pandora Moments o splocie wężykowym z zapięciem w kształcie litery T. Tworząc jubileuszowe wzory, projektanci Pandory szukali sposobu na połączenie klasycznego splotu wężykowego z nowoczesnym podejściem do biżuterii.
- W jesiennej, jubileuszowej kolekcji chcieliśmy nawiązać do kultowego dla Pandory splotu wężykowego. Szukaliśmy nowych możliwości wykorzystania tego motywu eksperymentując z zawieszkami, pierścionkami i kolczykami. Nowa bransoletka Pandora Moments posiada zapięcie, które zaprojektowane zostało z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie – wyjaśniają Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli – dyrektorzy kreatywni Pandora, dodając, że ważna była dla nich zarówno estetyka, jak i funkcjonalność czy bezpieczeństwo:
- Jesteśmy dumni z wdrożonych w tej kolekcji funkcji i konstrukcji, w tym stylowego i bezpiecznego zapięcia na bransoletkach. Mamy także nadzieję, że zestawienie surowości metali z kontrastującą, ozdobną oprawą pavé będzie przyciągać uwagę innych – podsumowują.
Jeśli w swojej kolekcji biżuterii nie masz jeszcze kultowych charmsów, być może najnowsza – bardzo nowoczesna – ich wersja przypadnie Ci do gustu? 2020 rok – jubileuszowy rok dla Pandory – to dobry moment na początek przygody z charmsami i kolekcjonowanie wspomnień.

Pandora - marka tworząca z szacunkiem do środowiska i drugiego człowieka
Biżuteria Pandora – jak twierdzą przedstawiciele marki - tworzona jest z najwyższą starannością, aby długo mogła cieszyć jej właścicielki. Każdy element może być noszony przez długie lata, przekazywany kolejnym pokoleniom. W 2019 roku 71 proc. srebra i złota wykorzystanych przez Pandorę, zostało pozyskanych z recyklingu. Do 2025 roku firma zobowiązała się zwiększyć ten wynik do 100 proc.
Pandora jest certyfikowanym członkiem Responsible Jewellery Council i częścią UN Global Compact, co oznacza, że każdy z biżuteryjnych produktów marki jest wysokiej jakości. Produkcja biżuterii Pandora cechują także wysokie standardy etyczne, a każdy z produktów tworzony jest w oparciu o szacunek dla ludzi i środowiska.
- Tworzenie biżuterii jest sztuką. Podczas gdy wiele firm używa zautomatyzowanych metod, my stawiamy na ręczne wykończenie każdego pojedynczego elementu przez wykwalifikowanych rzemieślników z naszych fabryk w Tajlandii. Wielu z pracowników znam osobiście, traktuję jak rodzinę i przyznaję, że bez nich nie bylibyśmy w stanie działać na tym samym poziomie – wyjaśnia Sephen Fairchild.
Kolekcje Pandora powstają w dwóch własnych, w pełni kontrolowanych przez przedstawicieli firmy, fabrykach w Tajlandii. Jak zapewnia marka, zakłady te zapewniają bezpieczne warunki do pracy ponad 11 tys. pracowników.
1 z 5

Pandora Moments - 20 lat bransoletki z charmsami
2 z 5

Pandora Icons
3 z 5

Pandora Icons
4 z 5

Pandora Icons
5 z 5

Pandora Icons
Polecane
Nawiedzenie w Enfield to jeden ze straszniejszych przypadków paranormalnych. Na jego podstawie powstał kultowy horror
„Matka jednym słowem potrafiła sprowadzić mnie do parteru. Latami czułam się nikim. A teraz mam być na jej zawołanie?”
„Chłopak mnie zostawił, bo naciskałam na ślub. Po latach wystarczyła jedna noc, by zatrzymać go przy sobie”
„Matka jednym słowem zniszczyła wszystkim Święta. Latami faworyzowała siostrę, ale tej decyzji nikt się nie spodziewał”
Historia tego miejsca to gotowy scenariusz na film grozy. Wejście do lasu Pokaini może skończyć się tragicznie
„Mogłem mieć ziemię na wsi i żonę. Postawiłem wszystko na jedną kartę, ale byłem tylko pionkiem w cudzej grze”
Kultowa historia miłosna ponownie w kinach! „Titanic: 25. rocznica” w kinach od 10 lutego 2023 r.
Biżuteria z najnowszej kolekcji Pandory, to wszystko, o czym marzymy w te święta!
Współpraca reklamowa
„Faceci byli dla mnie jak bilet na tramwaj, potrzebni tylko na jedną przejażdżkę. Los jednak się na mnie zemścił”
„Chciałam zaskoczyć męża i zrobiłam się na bóstwo. Zamiast zachwytów dostałam bilet w jedną stronę”
„Nie uroniłam nawet jednej łzy, gdy odkryłam zdradę męża. Zaplanowałam, że zemstę zaserwuję mu na zimno”
„Na Wigilii pojawił się niespodziewany gość. Daleki kuzyn z USA opowiedział nam historię, która zszokowała całą rodzinę”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa