Modelki BEZ RETUSZU w kampanii AERIE
To już kolejna kampania Aerie bez retuszu. Kobiece ciało pokazują takim jakie jest.
Aerie jako jedna z pierwszych marek zdecydowała się powiedzieć stop fotoszopowi i retuszowi zdjęć. To odważny krok, zwłaszcza, że Aerie oferuje głównie bieliznę i kostiumy kąpielowe, a jak wiemy, reklamy tych części garderoby od lat były jednymi z najbardziej poprawianych graficznie. Chodziło przecież o to, żeby modelka była perfekcyjna, bez śladu niedoskonałości, z idealną pupą i biustem.
Nadszedł jednak czas na zmiany. Kobiety są coraz bardziej świadome i nie wstydzą się swoich małych mankamentów takich jak rozstępy czy znamiona na skórze. Perfekcyjna figura niczym z obrazka? Tym już nie kupi się klientek. Chcemy wyglądać dobrze, ale bez zaburzonego medialnego obrazu kobiecego ciała.
Jak widać po słupkach sprzedaży amerykańskiego Aerie, strategia rezygnacji z retuszu przynosi tylko korzyści, a zdjęcia w każdej kolejnej kampanii są po prostu piękne. My jesteśmy za i cieszy nas, że kolejne marki np. & Other Stories, decydują się pokazywać prawdziwe piękno!
AMERICAN EAGLE - KAMPANIA BEZ RETUSZU
1 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook01
2 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook02
3 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook03
4 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook06
5 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook07
6 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook08
7 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook10
8 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook11
9 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook12
10 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook14
11 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook15
12 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook17
13 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook18
14 z 14
aerie-underwear-summer-2016-lookbook20