MODA NA MIEDŹ
Miedź to metal z piękną historią oraz inspirującą przyszłością, który króluje we wnętrzach od lat. Pasuje do wielu stylów i nurtów, harmonijnie łącząc ze sobą wyrafinowanie, elegancję, ale też sznyt nowoczesności.

- Promocja
Poza tym, miedź jest hitem na wybiegach mody. Nic więc dziwnego, że miedziana biżuteria cieszy się ogromną popularnością. KGHM Polska Miedź S.A. w ramach kampanii „Aby MIEDŹ zdrowie” wyprodukowała serię miedzianych bransoletek, aby przypomnieć najważniejsze atrybuty „czerwonego metalu”.

KGHM Polska Miedź S.A. już od 60 lat jest gigantem na globalnym rynku miedzi. Spółka działająca na czterech kontynentach jest prawdziwą perłą polskiej gospodarki. KGHM jest aktualnie ósmym na świecie producentem miedzi. Dzięki temu, polskie bogactwa naturalne – miedź, srebro i złoto towarzyszą w codziennym życiu milionom ludzi na całym świecie.

Miedź to metal, który ma nie tylko walory estetyczne. Od wieków wierzono, że miedź jako pierwiastek ma również walory zdrowotne. Nasze babcie używały w kuchni miedzianych garnków, naczyń i czajników do kawy, a poza tym nosiły miedzianą biżuterię, wierząc, że pomoże im np. z uciążliwymi bólami reumatycznymi. Zaglądając dalej w karty historii, już w starożytnym Egipcie rozwijana była technologia produkcji miedzi, a jej wyroby postrzegano jako pozytywnie wpływające na zdrowie. Z kolei Hipokrates, ojciec współczesnej medycyny, zalecał stosowanie miedzi w terapii zakażeń.
Czasem warto cofnąć się w czasie, zaczerpnąć inspiracji oraz wykorzystać to co dobre i znane we współczesnym świecie. Bransoletki wykonane z miedzi to modny dodatek pasujący do każdego look’u w sezonie wiosna/lato 2021! W duchu „Less is more” minimalistyczna, miedziana bransoletka od KGHM Polska Miedź S.A. będzie strzałem w dziesiątkę!

Bransoletki są dostępne w sprzedaży na wybranych stacjach benzynowych Orlen.
Noszenie bransoletki nie może stanowić ochrony antywirusowej. Ze względu na stan epidemii wywołany zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 należy pamiętać o bezwzględnym noszeniu masek, dystansie społecznym oraz dezynfekcji dłoni. Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 7 roku życia.
Polecane
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Kampania „Aby MIEDŹ zdrowie” – Miedziane bransoletki od KGHM Polska Miedź S.A.
Współpraca reklamowa
Agnieszka Kaczorowska: od Bożenki z "Klanu" po tancerkę, influencerkę, mamę i bohaterkę skandalu "moda na brzydotę"
Moda na lato 2022: te zwiewne sukienki z wyprzedaży to prawdziwe petardy! Są idealne na upały i kosztują nawet 60% taniej!
Moda 2022: Popularne trendy z 2021 roku, które zostaną z nami na dłużej
Współpraca reklamowa
Ten prezent na walentynki dla niego z Rossmanna to hit. Kosztuje mniej niż 30 zł, a na pewno mu się spodoba
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa