Miranda Kerr muzą kampanii Swarovski Jesień Zima 14/15
„Wybór Mirandy na muzę Swarovskiego nie budził żadnych wątpliwości. Reprezentuje ona współczesny ideał kobiety, dzięki czemu doskonale ilustruje istotę marki Swarovski” wyjaśnia dyrektor kreatywna w firmie Swarovski, Nathalie Colin.
- kobieta.pl
Miranda, która występuje w nowej światowej kampanii zrealizowanej przez Stevena Meisela, opowiada: „Uwielbiam uniwersalność kolekcji Swarovskiego. Biżuteria tej marki zawsze wpisuje się w aktualne trendy; jest modna, a zarazem ponadczasowa, dlatego można ją nosić zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem, zarówno do swobodnych strojów, jak i do wytwornych kreacji”.Miranda ostatnio sporo pracuje.
W ciągu ostatniego roku "zrobiła" między innymi kampanie Mango, H&M, Escady (perfumy), pojawiła się na okładce i w sesjach angielskiego Harpers Bazaar, hiszpańskiego ELLE i amerykańskiego Lucky Magazine oraz The Edit. W tym roku piekna Australijka z pewnością znajdzie sie na liście najlepiej zarabiających topmodelek.
1 z 3
Miranda_Kerr_Swarovski_Fall_winter_1415_br__campaign_in_New_York_1_
2 z 3
Miranda_Kerr_Swarovski_Fall_winter_1415_br__campaign_in_New_York
3 z 3
Miranda_Kerr_Swarovski_Fall_winter_1415_br_campaign_in_New_York