Mariusz Przybylski – wykracza poza granice
„ULTRA2” - tytuł najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego – oznacza kolejną potęgę „tego, co znajduje się ponad” lub „poza”. Kolejną, bo premiera kolekcji odbyła się poza Polską - w Berlinie. Teraz przyszedł czas na Warszawę.
Nadruki różnych faktur i kolorów drewna, nowatorskie wariacje na temat męskiego garnituru, płaszcze z syntetycznych włosów, a wszystko w dwóch kontrastujących ze sobą liniach kolorystycznych – to nowa odsłona najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego na wiosnę/lato 2012. Projektant zaprezentował ją 9 września w wielkiej industrialnej hali przy ulicy Domaniewskiej na warszawskim Mokotowie, na tle oryginalnej scenografii stworzonej przez firmę Decorativos, zbudowanej z białych roślinno - geometrycznych motywów. Sporą niespodzianką okazał się finał pokazu, podczas którego na wybiegu pojawiła się Małgorzata Socha – ambasadorka marki BMW, z wdziękiem wcielając się w rolę modelki. Nie był to przypadek, ponieważ tego wieczoru marka BMW po raz pierwszy zaprezentowała dwie nowe wersje BMW serii 1 – Urban i Sport.
Pokaz obejrzało ponad 700 gości, wśród nich wiele znanych nazwisk, m.in.: Anna Mucha, Maja Ostaszewska, Katarzyna Zielińska, Joanna Horodyńska, Maja Bohosiewicz, Beata Sadowska, Marta Krupa, Katarzyna Stankiewicz, Joanna Klimas, Ada Fijał, Anna Popek, Tomasz Kammel, Andrzej Piasek Piaseczny, Tomasz Jacyków, Filip Bobek, Andrzej Młynarczyk, Tomasz Ciachorowski, Robert Kupisz, Radzimir Dębski.
Kolekcja utrzymana była w dwóch tonacjach kolorystycznych – szarościach i czerniach z jednej strony oraz odcieniach brązów i beży, w tym połyskliwej miedzi i złota – z drugiej. Wzbogacona o intensywne odcienie miętowej zieleni. Po raz kolejny w kolekcji Przybylski wykorzystał autorskie nadruki, tym razem są to wariacje na temat struktury drewna.
„ULTRA” zawiera elementy klasyki połączone z nowoczesnymi rzeźbiarskimi formami. Z jednej strony pojawiają się bardzo miękkie drapowane elementy, które jednocześnie spłatają się z geometrycznymi, modernistycznymi wpływami. Partnerami pokazu Mariusza Przybylskiego były marki Toshiba, Skincode, BMW, Miele, Apart Cisownika Perlage, Nespresso, Chambord, Revlon
1 z 23
ULTRA_pokaz1_01
2 z 23
ULTRA_pokaz2
3 z 23
ULTRA_pokaz3
4 z 23
ULTRA_pokaz4
5 z 23
ULTRA_pokaz5
6 z 23
ULTRA_pokaz6
7 z 23
ULTRA_pokaz7
8 z 23
ULTRA_pokaz8
9 z 23
ULTRA_pokaz9
10 z 23
ULTRA_pokaz10
11 z 23
ULTRA_pokaz11
12 z 23
ULTRA_pokaz12
13 z 23
ULTRA_pokaz13
14 z 23
ULTRA_pokaz14
15 z 23
ULTRA_pokaz15
16 z 23
ULTRA_pokaz17
17 z 23
ULTRA_pokaz18
18 z 23
ULTRA_pokaz19
19 z 23
ULTRA_pokaz20
20 z 23
ULTRA_pokaz23
21 z 23
ULTRA_pokaz26
22 z 23
ULTRA_pokaz29
23 z 23
ULTRA_pokaz33