Księżniczki Dolce & Gabbana
Bogato zdobione kościelne szaty, misterne koronki sycylijskich kobiet, motywy ludowe i współczesna Malena. Tylko Dolce & Gabbana potrafią z sukcesem wykorzystać tyle różnych inspiracji w jednej kolekcji.
- glamour
– Coś pomiędzy księżniczką a dziewicą – mówili Domenico Dolce i Stefano Gabbana o swojej jesiennej kolekcji. Podczas pokazu panowie zabrali nas do XVII-wiecznej Italii. Wycieczka obejmowała tamtejsze kościoły, a także włoskie gospodarstwa, w których rządzą silne, zmysłowe kobiety. Po drodze zafundowali nam przystanek w renesansowych florenckich pałacach.
„To niesamowite i rzadkie uczucie, gdy przyjeżdżasz na pokaz do Włoch i oglądasz kolekcję włoskich projektantów, która pokazuje, jak bardzo zakochani są w swoim kraju” – komentowała dla Style.com Sarah Mower. W kolekcji dominowały koronkowe sukienki i złote, kunsztowne detale.
Modelki niczym księżne paradowały w haftowanych pelerynach oraz szyfonowych woalkach. Jakby tego przepychu było mało, na wybiegu pokazano modelki w garniturach z karakułów. By zrównoważyć tę barokową feerię motywów i kolorów, w drugiej części pokazu pojawiły się looki mniej dworskie, bardziej „streetowe”. Ale był to street style widziany na południu Włoch w pierwszej połowie XIX w. Spódnice tulipany zestawiono z białymi bluzkami z bufkami. Garsonki oszałamiały malarskim miksem printów: owoców, kwiatów, fragmentami bukolicznych obrazów. To była współczesna wersja Maleny, granej w filmie przez piękną i stylową Monicę Bellucci.
Na osobne pochwały zasługują wyszukane dodatki: złote tiary, ozdobne opaski, wyszywane perłami kuferki i minitorebki. To lista must- haves współczesnej księżniczki.
Biznesmeni mody
Domenico Dolce i Stefano Gabbana poznali się w 1980 r., gdy pracowali dla jednej z włoskich marek odzieżowych. Wspólny dom mody założyli pięć lat później. Byli nie tylko partnerami biznesowymi, ale także parą w życiu prywatnym. Choć rozstali się jakiś czas temu, wciąż są przyjaciółmi i dalej z sukcesem prowadzą firmę. W 2011 r. postanowili zamknąć tańszą linię D&G. Za to w lipcu tego roku pokazali swoją pierwszą kolekcję haute couture. Pokaz odbył się w Taorminie na Sycylii.
Liczą się gwiazdy
W jesiennej kampanii domu mody, inspirowanej Sycylią, wystąpiła wieloletnia muza projektantów Monica Bellucci. Ale to nie jedyna gwiazda, która obecnie reklamuje Dolce & Gabbana. W kampanii perfum Pour Femme pozuje Laetitia Casta, a zapach The One reklamuje Scarlett Johansson.
1 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_008
2 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_015
3 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_029
4 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_033
5 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_048
6 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_111
7 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_118
8 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_121
9 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_133
10 z 10

Dolce_e_Gabb_F12_177
Polecane
Dramatyczny finał sprawy zaginionej modelki. Chodziła u Dolce&Gabbana. Odnaleziono ją w slumsach
„Majka to leniwa księżniczka. Ona malowała paznokcie, a ja w pocie czoła musiałam zajmować się prawnukami”
„Przyszli na wesele najeść się za darmo. Zamiast jak księżniczka, czułam się jak kelnerka w jadłodajni”
„Miałam wesele jak z horroru. Marzyłam o byciu księżniczką u boku księcia, a zostałam pośmiewiskiem na całą Polskę”
„Koleżanka żyła jak księżniczka – miała kasę, furę i drogie torebki. Odkryłam, że to ona mi zazdrości”
„Zdradziłem żonę, ale sama jest sobie winna. Nie wiedziałem, że biorę ślub z nadętą księżniczką”
„Na moim weselu chciałam być jak księżniczka. Wydawałam pieniądze bez umiaru, a narzeczonemu kończyła się cierpliwość”
„Dziewczyna mojego synka to truteń jakich mało. Uważa, że on powinien na nią zarabiać i skakać jak wokół księżniczki”
Księżniczka Małgorzata Windsor, siostra Królowej Elżbiety - ślub, dzieci i inne zaskakujące fakty z życia księżniczki
„Mąż siostry płacił za każdą jej zachciankę, a ona jeszcze narzeka. Paniusia jest jak księżniczka na ziarnku grochu”
Najlepsze znaki zodiaku. Życie z nim to jak wygrana na loterii. Poczujesz się jak księżniczka z bajki
„Nasza historia jest trochę jak bajka o Kopciuszku. Tylko zamiast pantofelka, moja księżniczka zgubiła coś ważniejszego”
„Straciłam głowę dla przystojnego Włocha, który szeptał mi czułe słówka. Dolce vita nie trwała jednak zbyt długo”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa