KONTROWERSYJNA kampania Wrangler
Jesteś więcej niż swoją pupą, głosi hasło nowej kampanii Wrangler. To już wiemy - odpowiadają internautki.

Najnowsza kampania Wrangler #MoreThanABum (#Więcej Niż Tyłek przyp.red.) miała być w założeniu pro feministyczna i uświadamiająca kobietom, że ciało nie powinno ich definiować. Reklama miała być w założeniu kontrą dla mediów, które seksualizują kobiece ciało i afirmują jego fizyczność.
Do #MoreThanABum zaangażowano bardzo ciekawe ambasadorki - zdobywczynię Grammy, wokalistkę i kompozytorkę Kimbrę, transseksualną aktywistkę Paris Lees i Francescę Piccinini, włoską mistrzynię świata w siatkówce. Wszystkie przekonują, że o naszej wartości nie świadczy wygląd.
I jest to całkowicie słuszne założenie, pod którym podpisujemy się obiema rękami, jednak Internet zareagował nieco inaczej niż można by się tego spodziewać. "Reprezentuję sobą coś więcej niż tylko nowe kolekcje ubrań", "Nie możesz kontrolować tego jak wyglądasz, jednak możesz mieć wpływ na to, jak się czujesz" - te wypowiedzi spotkały się z gorzkimi komentarzami Internautek.

"Chciałabym poświęcić chwilę na podziękowanie marce Wrangler za ich kampanię #MoreThanABum. Gdyby nie powiedziano mi o tym wprost, nigdy bym na to nie wpadła.

"Dzięki Wranglerowi widzę teraz, że kobiety są czymś więcej niż tylko pupą, w kampanii, która całkowicie koncentruje się na pokazywaniu kobiecych pośladków."
Nam podoba się przesłanie marki, jednak sposób jego kreacji jest dość trywialny, stąd wiele negatywnych komentarzy od adresatek reklamy - kobiet. Nie chodzi o to, aby uświadamiać feministycznie panie na najbardziej podstawowym poziomie, ale wspierać je w stawianiu sobie coraz wyższych poprzeczek.
ZOBACZ TEŻ:
PLUS SIZE? TO NIE POWÓD DO WSTYDU
KOCHAJ SWOJE CIAŁO: ALL WOMAN PROJECT
Polecane
Serpentynit - właściwości kontrowersyjnego kamienia szlachetnego. Dlaczego wzbudza takie emocje?
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Związki LAT to kontrowersyjny trend w relacjach. Trudno uwierzyć, że coraz więcej par decyduje się na coś takiego
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Związek z młodszym partnerem to wciąż kontrowersyjna sprawa. Nie daj sobie wmówić, że to nie wypada
HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
Współpraca reklamowa
Nowa kampania polskiej marki biżuteryjnej to szczera rozmowa o prawdziwym obliczu macierzyństwa
Współpraca reklamowa
Ta kampania inspiruje i pokazuje, że bycie sobą to coś niezwykle ważnego
Współpraca reklamowa
Jak przygotować idealne święta? Na to pytanie odpowiada świąteczna kampania HalfPrice
Współpraca reklamowa
Idea zrównoważonej mody i właściwa pielęgnacja odzieży. Ta kampania inspiruje!
Współpraca reklamowa
Kate Moss rzadko zgadza się już na udział w kampaniach. Dla tej wyjątkowej modelki zrobiła wyjątek
Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa