Kolekcja Claudia & Top Secret już po raz trzeci
Po raz trzeci marka Top Secret wraz z miesięcznikiem Claudia proponują czytelniczkom i klientkom limitowaną kolekcję Claudia & Top Secret.

- Claudia
Na łamach marcowego numeru miesięcznika Claudia (na rynku od 21 lutego) zaprezentowano kilkustronicową sesję mody specjalnie dedykowaną kolekcji. Wydanie ma 2 zamienne okładki z tej właśnie sesji. Tego dnia ubrania i akcesoria trafią też do sprzedaży w sieci sklepów Top Secret w całej Polsce , gdzie zostaną w specjalny sposób wyeksponowane i oznaczone. Wsparciem sprzedaży jest specjalny -25% rabat na zakupy kolekcji w całej sieci Top Secret oraz sklepie internetowym dla czytelniczek Claudii.
Linia składa się z wiosennych ubrań i dodatków, obejmujących różnorodny asortyment , w sumie jest to 65 modeli i 160 tysięcy sztuk ubrań i akcesoriów (w tym 39 modeli ubrań i 26 akcesoriów). Klimat kolekcji Claudia & Top Secret jest bardzo wdzięczny i romantyczny. To poetyckie potraktowanie kobiecości poprzez delikatne, zwiewne tkaniny , plisowania, falbany oraz liczne koronki, pojawiające się za równo w klasycznych odcieniach bieli i czerni jak i w bardzo modnych odcieniach pastelowych. Elegancki charakter podkreśla wysublimowana paleta kolorystyczna opierająca się na delikatnych rozbielonych beżach, kremach, różach i szarościach, przełamanych koralowym różem. Ważne znaczenie ma tu również złoto, pojawiające się w wykończeniach np. zamkach oraz biżuterii. Ogólny look jest miękki, łączący w sobie kontrasty np. długą, plisowaną spódnicę łączymy z kurtką eko-skóry. Pojawiają się również kobiece płaszczyki w mocnych odcieniach np. koralowego różu lub z kontrastowymi wstawkami.
Zapraszamy do obejrzenia kolekcji na : www.sklep.topsecret.com
1 z 15

T3__20130117_294389
2 z 15

T3__20130117_294773
3 z 15

T3__20130117_294946
4 z 15

T3__20130117_295028
5 z 15

T3__20130117_295055
6 z 15

T3__20130117_295064
7 z 15

T3__20130117_295169
8 z 15

T3__20130117_295247
9 z 15

T3__20130117_294129
10 z 15

T3__20130117_294162
11 z 15

T3__20130117_295635
12 z 15

T3__20130117_295646
13 z 15

T3__20130117_295673
14 z 15

T3__20130117_295685
15 z 15

T3__20130117_295691
Polecane
„Na Dzień Kobiet już 2 razy dostałam perfumy pachnące kościołem. Mąż myślał, że do 3 razy sztuka, ale miarka się przebrała”
„Miałam już dość psa sąsiadów. Łaził po moim ogrodzie i rył w ziemi, niszcząc floksy, petunie i lawendę”
Back to nature. Sylwetki z jesiennej kolekcji Top Secret: miękkie dzianiny, piękne sploty i naturale kolory
Współpraca reklamowa
„Zamiast służyć mi ramieniem nad trumną mojego ojca, mąż wolał pracować. Zawiódł mnie po raz ostatni”
Trendy na jesień 2021 w kolekcji Top Secret. Te kolory i wzory będziemy nosić w nadchodzącym sezonie
Współpraca reklamowa
„Po sześćdziesiątce zmieniłam uprawę petunii w biznes. Na emeryturze nie zamierzam od razu kłaść się do trumny”
„Po 10 latach żona powiedziała, że już mnie nie kocha. A ja nie potrafiłem bez niej oddychać”
Akcja THINK PINK wraz z Ewą Chodakowską po raz trzeci nagłaśnia profilaktykę raka piersi "Bo one są ważne"
„Po tym, co teściowa ogłosiła przy niedzielnym obiedzie, rosół już nigdy nie będzie smakował tak samo”
„Przyjaciel już raz uratował moje małżeństwo. Myślałem, że znów mi pomoże, ale on miał inny plan na moją żonę”
„W naszym domu można jeść z podłogi, ale nie ma w nim już miłości. Żona wytarła ją razem z kurzem”
To ostatni dzwonek, aby zapewnić sobie cudowną wiosnę. Po 21 marca już będzie za późno
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa