Reklama

H&M z dumą ogłasza, że kolejnym projektantem, z którym będziemy współpracować jest KENZO, tętniący życiem i zabawą paryski dom mody, którego unikalny duch młodości skupia energię globalnej kultury.”, taką wiadomość dostałyśmy dosłownie chwilę temu.
Dyrektorzy kreatywni japońskiej marki, Carol Lim i Humberto Leon, wniosą do szwedzkiego sieciówki prawdziwą surrealistyczną fantazję. Powstaną kolekcje damska, męska oraz linia akcesoriów (ach te nadruki w tygrysy i kilka par oczu!). W butikach KENZO aż roi się od kolorów i nie jest to z pewnością firma, która dąży do minimalizmu. Dla nich moda to przede wszystkim uwolnienie pokładów wyobraźni i dobra zabawa poparta sztuką, o czym świadczą choćby kreatywne kampanie brandu. Reklamy cyfrowe, współpraca z artystami wizualnymi - z tego właśnie słynie. Możemy się więc spodziewać prawdziwych modowych fajerwerków.
"Przy okazji współpracy z H&M, chcemy stworzyć coś ambitnego, przesunąć granice i przekazać całemu światu nową energię KENZO", mówią dyrektorzy kreatywni.

Reklama

Kolekcja do sprzedaży stacjonarnie i online trafi 3. listopada 2016. Ciekawe, czy jak w przypadku Balmain, będą po nią stały długie kolejki?
Zobaczcie kampanie Kenzo w naszej galerii i poznajcie bliżej tę markę!

Reklama


Reklama
Reklama
Reklama