Kasia Tusk podjęła ryzykowną decyzję
Blogerka Kasia Tusk podjęła ostatnio ważną decyzję związaną ze swoim modowym biznesem. Czy to koniec firmy Make Life Easier Collection?

Kasia Tusk własna marka
MLE Collection – tak nazywała się odzieżowa marka założona w 2015 roku przez Kasię Tusk i jej wspólniczki. Autorka świetnie prosperującego bloga Make Life Easier, znana z zamiłowania do klasyki, zajęła się projektowaniem minimalistycznych ubrań. W kolekcji Make Life Easier Collection możemy znaleźć białe t-shirty, wełniane swetry i proste sukienki, których prostota miała być odpowiedzią na ciągle zmieniające się trendy.
Firma Katarzyny Tusk MLE Collection
Firma MLE Collection przez ostatnie trzy lata bardzo dobrze radziła sobie na rynku, a jej przychody w ostatnim roku były szacowane na ponad 1,5 mln złotych. Dlatego wielki zaskoczeniem była decyzja córki byłego premiera o sprzedaży części swoich udziałów w spółce MLE. W rezultacie, Kasia Tusk przestała być prezeską firmy.
Problemy Kasi Tusk?
Stosunkowo wysokie ceny produktów oferowanych w sklepie prowadzonym przez córkę Tuska, miały być podyktowane wysoką jakością używanych tkanin oraz produkcją odzieży w Polsce. Niestety klientki coraz częściej skarżyły się na nieadekwatność opisu produktu, jakości do ceny i reklamowały ubrania. Możliwe, że właśnie te niepochlebne opinie skłoniły Kasię do sprzedaży marki. Sama zainteresowana nie komentuje na razie sytuacji.
Polecane
Te 3 znaki zodiaku będą miały pecha w weekend 28 lutego-2 marca 2025. Muszą unikać ryzykownych decyzji
Horoskop finansowy tygodniowy 16-22 września 2024. Koziorożec zyska na mądrych decyzjach
Kasia Tusk w ogniu krytyki. “Kto tak ubiera dzieci na plażę?” - pytają fanki. Blogerka tym razem przesadziła?
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa