Kampania Łukasz Jemioł na walentynki: kontrowersyjna?
Nowa linia Basic Łukasz Jemioł ma walentynkową oprawę. Co o niej sądzicie?
Walentynki jako święto zakochanych nie musi być cukierkowe i, tym samym, nie potrzebuje takiej oprawy. Dlatego Łukasz Jemioł postanowił pokazać miłość równie pięknie, ale nie na różowo. Jego nowej kolekcji basic o przewrotnym tytule First Love Second Sex/ First Sex Second Love towarzyszy sesja zdjęciowa autorstwa Mateusza Stankiewicza. Do projektu Jemioł zaprosił kilkanaście osób, które pokazują różne oblicza miłości, a naturalistycznym wydaniu. To krok w stronę modowej awangardy, w klimacie niszowych magazynów modowych (które notabene uwielbiamy).
Hasła z nowej kolekcji mają wielowymiarowe znaczenie. Daję odbiorcom przestrzeń do własnej interpretacji. Mogą odwoływać się do pierwszych uczuć, pierwszych doznań, potrzeb i nastrojów w danym momencie, a także do sumy własnych doświadczeń. Nowe hafty nawiązują do ważnych w życiu emocji i instynktów, może nawet do jednych z najbardziej podstawowych? Podobnie jak ubrania z mojej linii Basic są rzeczami pierwszej potrzeby, codziennego użytku, czymś na czym bazujemy. Bluza lub T-shirt z taką deklaracją to idealny pomysł na prezent z okazji Walentynek., mówi projektant.
Nową serię ubrań tworzą damskie i męskie bluzy oraz T-shirty (100% bawełny), a także kurtki bomber z jedwabiu – wszystkie projekty należące do tej linii mają wyhaftowane napisy FIRST LOVE SECOND SEX lub FIRST SEX SECOND LOVE.
My jesteśmy na tak, brawo za niebanalną oprawę! A jak Wy sądzicie? First love second sex? Czy zupełnie na odwrót?
1 z 6
Łukasz Jemioł
2 z 6
Łukasz Jemioł
3 z 6
Łukasz Jemioł
4 z 6
Łukasz Jemioł
5 z 6
Łukasz Jemioł
6 z 6
Łukasz Jemioł