Joke-logo
Denerwuje cię kult luksusowych marek? Masz dosyć logomanii? Zamiast z nią walczyć, sparodiuj ją. Wybierz sweatshirt od Féline zamiast Céline lub Bucci zamiast Gucci. Modne logo to joke- logo.
- glamour
Modę na fałszowanie logotypów luksusowych marek rozpoczął Kalifornijczyk Brian Lichtenberg. Stworzył markę BLTEE, na stronie której można kupić bluzy i T-shirty z zabawnymi „kopiami” nazw domów mody. I tak Féline zastępuje Céline, Homiés – Hermès, Bucci – Gucci, Ballin – Balmain, a Meow Meow – Miu Miu. Lichtenberg założył też konto na komunikatorze Tumblr (brianlichtenberg.tumblr.com), na którym publikuje zdjęcia wszystkich noszących jego projekty, także gwiazdy. Do fanów BLTEE należą Miley Cyrus, Cara Delevingne, Fergie, Rita Ora i Paris Hilton. A jeśli marzy ci się modowa rewolucja, postaw na plecak z hasłem „Roitfeld for President” od Christophera Lee Sauvé (christopherleesauve.com).
1 z 5
napis_6
2 z 5
napis_5
3 z 5
napis_3
4 z 5
napis_2
5 z 5
napis_1