Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
Świetna aktorka Joanna Kulig, jedna z najbardziej rozpoznawalnych Francuzek Jeanne Damas i czołowa polska marka, Reserved. To nie mogło się skończyć inaczej. Kampania I Can Boogie to jedna z najlepszych produkcji jakie widziałyśmy ostatnimi czasy w modzie. Brawo!
- Redakcja
Kampania Reserved: I Can Boogie
Wrzesień był zdecydowanie miesiącem Reserved. Przez ostatnie tygodnie mogliśmy oglądać kolejne odsłony świetnej kampanii marki zatytuowanej "I Can Boogie" z udziałem Joanny Kulig i francuskiej „it-girl” Jeanne Damas. Trzeba przyznać, że polska marka może mieć powody do dumy: kampania "I Can Boogie" jest na naprawdę światowym poziomie.
„Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna.” – tak przybliża przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Stąd podział kampanii na trzy części, każda poświęcona jest innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie - można interpretować na wiele sposobów.
Kulig i Damas dla Reserved
Dziś premierę ma ostatnia część I Can Boogie: „Rendez-vous”. Trzeci rozdział kampanii w reżyserii Gordona von Steinera zwalnia tempo, by zostawić miejsce dla zupełnie nowej interpretacji dobrze znanego przeboju. W tej odsłonie cover „Yes Sir, I can boogie” zmysłowo śpiewa dla Reserved jedna z gwiazd kampanii Joanna Kulig. Towarzyszy jej jedynie fortepian w jazzowej aranżacji. Po raz trzeci w historii bierze udział także francuska „it-girl” Jeanne Damas.
Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek w tańcu przypominającym przedwojenne tango, nie definiując przy tym, która z Pań odgrywa rolę prowadzącej w tańcu. Jakie jest jego przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga - obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.
Reserved: kampania jesień 2018
„Rendez-vous” zapowiada nową kapsułową kolekcję Reserved Premium. Znajdziemy w niej ponadczasową klasykę, czerń, biel i sporo zapożyczeń z męskiej szafy. Najnowsza kolekcja Reserved skupiona jest na jakości – projektanci postawili na szlachetne materiały jak wełna z merynosów, kaszmir, organiczna bawełna. Uwielbiamy takie podejście do mody: proste kroje powodują, że ubrania stanowią idealną bazę dla każdej stylizacji, a dzięki dobrej jakości są inwestycją na lata!
1 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
2 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
3 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
4 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
5 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
6 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
7 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
8 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie
9 z 9
Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: finał kampanii I Can Boogie