Reklama

Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved: odsłona druga

Retro klimat na stałe zagościł w kampanii Reserved #ICanBoogie na jesień 2018. Nawiązania do minionych dekad widzimy w świetnym klipie Gordona Von Steinera, Joanna Kulig i Jeanne Damas wykonują dziki, pozbawiony sztywnych reguł taniec, a lata 50., 60. i 70. tworzą tutaj wyśmienity modowy miks. Tłem do tańca przy dźwiękach francuskiego przeboju Polo & Pan „Coeur D’artichaut” jest słynne warszawskie Ufficio Primo z renesansową architekturą. Każdy element tego klipu złożony w jedną całość, daje super surrelistyczne wrażenie. A główne bohaterki nie kuszą już i nie flirtują, po prostu dobrze się bawią.

Reklama

Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad , stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów.

Reklama

My lubimy i tupiemy nóżką, a jak Wam się podoba?

Reklama
Reklama
Reklama