Reklama

W ciągu zaledwie 3 lat, dzięki wsparciu projektantów, mediów i fanów, impreza rozrosła się do imponujących rozmiarów. 10 doskonale przyjętych edycji wydarzenia, ogromna frekwencja kupujących oraz coraz większe zainteresowanie niszową modą tworzoną w Polsce skłoniły organizatorki do rozszerzenia koncepcji targów.Utrzymany w formule jednodniowego pop-up sale HUSH WARSAW to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz -menedżerek kultury, sztuki i designu. 9 czerwca w nowoczesnej przestrzeni Stadionu Narodowego w Warszawie swoje projekty wystawi ponad 150 wyselekcjonowanych projektantów z Polski i zagranicy.
HUSH WARSAW to gwarancja autorskich projektów, niezwykłych materiałów, oryginalnych form w limitowanych edycjach i przystępnych cenach.Głównym założeniem HUSH WARSAW jest promocja młodych i niezależnych marek, których produkty są innowacyjnymi projektami i zgodnie z ideą „slow fashion” powstają w niewielkich ilościach na rynku lokalnym.
Jakie marki znajdziemy na HUSH WARSAW? Będą to między innymi: Aga Prus, Risk made in Warsaw, Animal Kingdom, Ania Kuczyńska, Betterfly, Booso, Ewa Morka, Czesiociuch, Est by Es, Flawless, Kiss the Frog, Laloushka, Rododendron, Nosweet, She/s a Riot, Wiola Wołczyńska, Ola Bajer, Paradecka.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama