Reklama

Na naszym portalu kobieta.pl staramy się, by wszystkie nasze czytelniczki mogły przejrzeć się w swoim odbiciu i odnaleźć drogę do samoakceptacji - bez względu na kształty, wagę, kolor skóry i wiek, czy na to, że jest 40-letnią singielką, a może 20-letnią mamą. Dlatego takie kampanie jak ta, młodej polskiej marki kradną nam serce. Nudyess, założone zostało 3 lata temu przez Sandrę Do Manh i Agnieszkę Sołoń, które do sesji zdjęciowej wiosenno-letniej kampanii zaprosiły 4 wyjątkowe kobiety. Na czym polega ich wyjątkowość?

Reklama

Home Hub - na czym polega ten nowy trend? Zrozumiesz jak zobaczysz te perełki z kolekcji #ReservedForMum

Reserved pokazało wiosenną kolekcję dla przyszłych mam. Ubrania zostały zaprojektowane zgodnie ze stylem Home Hub. Jesteś ciekawa czym jest ten nowy trend, który pokochał cały świat w 2021 roku?
#ReservedForMum
materiały prasowe/ #ReservedForMum

Modelki nowej kampanii CHAPTER 9 mają od 27 do 86 lat. Na zdjęciach zobaczymy zjawiskową Helenę Norowicz, Lidię Popiel, Maję Salamon i Ewę Witkowską w naturalnych stylizacjach i makijażu. Kolekcja ubrań Nudyess utrzymana w bieli, beżach i nude tylko uwydatnia naturalne, unikatowe piękno bohaterek zdjęć. A od modelek emanuje tak wielka radość i swoboda, że trudno oderwać od nich wzrok.

Skąd wziął się pomysł na unikatową sesję łączącą ze sobą pokolenia kobiet?

“Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę na bardzo ważną kwestię, czyli wiek. Wszechobecny kult młodości powoduje, że często kobiety w wieku dojrzałym stają się pomijane i niezauważane. My zaś chciałyśmy pokazać, że dojrzałość jest piękna a kobieta po pięćdziesiątce, sześćdziesiątce czy siedemdziesiątce może nosić te same ubrania co młodsze kobiety i wyglądać równie dobrze. Nudyess to ubrania dla każdej z nas!”, podkreślają założycielki marki.

Więcej zdjęć kampanii Nudyess na wiosnę i lato 2021 z wyjątkowymi modelkami znajdziesz w naszej GALERII.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama