Reklama

H&M, modowy gigant ze Szwecji wypuszcza na rynek nową markę Arket. W ofercie będzie miała nowoczesne klasyki dla mężczyzn, kobiet, dzieci i dla domu. Wszystkie produkty z metką Arket będą nieco droższe niż w regularnym H&M – ceny t-shirtów zaczynają się od ok. 160 zł.

Reklama
„Wierzymy, że nowoczesny klient chciałby korzystać z portfolio marek H&M pod jednym dachem, w jednym miejscu. Tak, żeby mieć większy wybór”, mówi dyrektor kreatywna Arket, Ulrika Bernhardtz. Oznacza to, że Arket nie będzie sprzedawany samodzielnie.
Ponadczasowość ponad trendami, to nasze hasło. Podkreślamy jakość naszych produktów, ale również to, w jaki sposób powstają. Dziś klient jest bardzo zajęty, brakuje mi czasu. Szuka więc przede wszystkim wygody i klasyki., dodaje.

Pierwszy sklep z rzeczami Arket otworzy się przy Regent Street w Londynie późnym latem, bądź wczesną jesienią. W planach jest wprowadzenie marki na 18 europejskich rynków, a w kilku miastach powstanie nawet kilka miejsc Arket (Bruksela, Kopenhaga, Monachium).

W niektórych przestrzeniach Arket znajdą się kawiarnie z nowoczesną, skandynawską kuchnią, ponieważ ma być to miejsce, „w którym znajdziemy nie tylko modę, ale też zdrowe jedzenie.”.

Aktualnie H&M ma w portfolio Cheap Monday, &Other Stories, które niedawno trafiło do Polski, Monki, minimalistyczny COS i Weekday.

Co oznacza nazwa Arket?

Po angielsku brzmi podobnie do market, czyli rynek. Jednak dosłownie po szwedzku arket oznacza kartkę papieru.

H&M już w zeszłym roku zapowiadał premierę jednej lub dwóch nowych marek w 2017, Arket jest jedną z nich, ciekawe, czy powstanie też kolejna?

Reklama

Jesteście ciekawi Arket? My tak, zwłaszcza, że informacje o niej brzmią dość enigmatycznie...

Reklama
Reklama
Reklama