Gap - kolekcja "Back to blue"
"Back to blue" celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap. Zobacz galerie zdjęć z kampanii.
- kobieta.pl
W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Każda z nich nosi swoje ulubione elementy z jesiennej kolekcji GAP Back to Blue zaprezentowane w krótkich filmikach, na zdjęciach.
Kolekcja damska składa się z bogatego, spranego jeansu indygo w popularnych krojach:1969 Legging Jean, Sexy Boyfriend oraz Always Skinny. Tej jesieni GAP oferuje również szeroki asortyment kurtek denim: Moto Jacket in 1969 Denim oraz 1969 Drop Pocket Jacket.
Kolekcja męska skupia się wokół klasycznie sygnowanych propozycji, jak i nowoczesnych elementów. Należy wyróżnić tutaj jeansy: 1969 Slim oraz Straight, a także koszule: 1969 Chambray Shirt i Utility Shirt.
1 z 11
Gap_Fall13_Denim_Adam_3
2 z 11
Gap_Fall13_Denim_Cora_5
3 z 11
Gap_Fall13_Denim_Dree_1
4 z 11
Gap_Fall13_Denim_Ian_2
5 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Adam_3
6 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Adam_6
7 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Cora_8
8 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Dree_1
9 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Ian_5
10 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Khadija_2
11 z 11
Gap_Fall13_Otrwr_Khadija_7