Reklama

Fireman League 2011 - marka z misją

Już sama nazwa marki - Fireman League 2011 - mówi nam o tym, że od jej powstania minęło jedenaście lat. To droga, którą twórcy musieli sami sobie wyznaczyć. Zaczynali od tworzenia pierwszych krojów, wizji marki oraz szukania odpowiednich materiałów do tworzenia kolekcji. Ważnym aspektem było również to, żeby ubrania, choć inspirowane Nowym Jorkiem, były (i nadal są) szyte w Polsce.

Reklama
Fireman League 2011 to przede wszystkim marka modowa. Naszą myślą przewodnią jest budowanie – za pomocą najwyższej jakości ubrań – świadomości, jak ważne jest dbanie o bezpieczeństwo własne i naszych bliskich, nie tylko w sytuacji bezpośredniego zagrożenia pożarem, ale także poprzez kształtowanie prawidłowych nawyków i zwracanie uwagi na czasem bardzo prozaiczne kwestie.

Fireman (ang. strażak - red.) to wyjątkowa postać w kolekcjach marki. W komiksach goszczących na ubraniach znajdziemy sytuacje, które opowiadają o tematyce bezpieczeństwa. Nie tylko przeciwpożarowego. Koncept marki to również postaci, które możemy zobaczyć na ubraniach marki. Są to historie, które opowiadają o tym jak postępować w sytuacji zagrożenia. Marce zależy na tym, żeby pokazać w prosty i przejrzysty sposób, jak zachować czujność (nie tylko) w wielkim mieście.

Swoją markę oparliśmy na przygodach fikcyjnych superbohaterów, którymi większość z nas chciała zostać, będąc jeszcze dziećmi. To superbohaterowie rodem z amerykańskiego kina, którzy niosą szlachetną misję i realizują szczytny cel, gotowi służyć innym swoją wiedzą i doświadczeniem, być wzorem do naśladowania, propagować odpowiednie wzorce zachowań w sytuacjach ekstremalnych, kiedy liczy się czas reakcji i właściwe, instynktowne działanie - mówią twórcy Fireman League 2011.

Wszystkie ubrania Fireman League 2011 wykonane są z materiałów, które są idealne dla ciała - wśród nich specjalnie zmiękczana bawełna czy wysokiej jakości tkany jedwab. Marka stawia na jakość, a nie na ilość, dlatego stawia na małe kolekcje kapsułowe. Jest to kilka modeli kombinezonów, dresów czy unikatowych sukienek. Na firemanleague.com znajdziemy zarówno linię dla kobiet, jak i dla mężczyzn.

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii pod artykułem.

Reklama

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

To nie są zwykłe torebki. To są małe dzieła sztuki! Monika Cisło i Patryk Łobos, założyciele Lobos - marki, która podbija świat mody [WYWIAD]

W torebkach Lobos zakochał się świat mody. Są misternie wykonane, łączą w sobie minimalizm z artyzmem, wyróżnia je doskonała jakość. Za ich tworzenie odpowiedzialne jest rodzeństwo - Monika Cisło i Patryk Łobos, z którymi rozmawiamy o tym, jak pracuje się z kim tak bardzo bliskim, ile czasu potrzeba, by stworzyć torebkę idealną i jak udało im się podbić serca tysięcy kobiet.
Reklama
Reklama
Reklama