Feministyczna kampania Nike!
Nike stawia na przekaz, kampanie marki coś coraz bardziej skupione na kobietach i ich prawach! Zobaczcie sami.

Kampania Nike Women potwierdza, w jaki sposób zmienia się podejście największych firm produkujących ubrania sportowe do kobiet. Marki nie koncentrują swojego przekazu jedynie na promocji idealnego ciała i pracy nad nim, ale coraz częściej proponują inną formę komunikacji. Sięgają po mocny polityczny przekaz, pokazują dziewczyny wyzwolone ze streotypowych ról. Dlatego właśnie powstały oryginalne klipy, które są skierowane na rynek rosyjski, turecki oraz na Bliski Wschód. Przekaz jest dedykowany, głównie kobietom, które żyją w państwach w których ogranicza się prawa kobiet. Zobaczcie sami!
1. KLIP - ROSJA
Najnowszy klip opiera się na klasycznej rosyjskiej piosence, w której pada pytanie, „z czego są stworzone nasze dziewczynki?".
2. KLIP - TURCJA
Turecki klip ironicznie odwraca najczętsze „komplementy" kierowane do kobiet, które w rzeczywistości sprowadzają je do roli pani domu, pozbawionej siły i niezdolnej do decydowania o sobie.
3. KLIP - BLISKI WSCHÓD
Klip Nike na Bliski Wschód kładzie akcent na ograniczenia kulturowe, które powodują, że dziewczyna uprawiająca jogging albo jadąca na desce spotyka się z morzem nieprzychylnych spojrzeń w miejscach publicznych.
Polecane
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
Współpraca reklamowa
Nowa kampania polskiej marki biżuteryjnej to szczera rozmowa o prawdziwym obliczu macierzyństwa
Współpraca reklamowa
Ta kampania inspiruje i pokazuje, że bycie sobą to coś niezwykle ważnego
Współpraca reklamowa
Jak przygotować idealne święta? Na to pytanie odpowiada świąteczna kampania HalfPrice
Współpraca reklamowa
Idea zrównoważonej mody i właściwa pielęgnacja odzieży. Ta kampania inspiruje!
Współpraca reklamowa
91-letnia zakonnica rekordzistką świata w Ironmanie. „Żelazna Siostra” została twarzą Nike
Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
Współpraca reklamowa
Kate Moss rzadko zgadza się już na udział w kampaniach. Dla tej wyjątkowej modelki zrobiła wyjątek
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa