Reklama

„Kolekcję jesień/zima 2010 nazwaliśmy Avvolgente, co po włosku znaczy otulenie” - mówi Iwona Kossmann, prezes DCG S.A. – „materiały, dodatki, forma, stworzone zostały dla kobiety świadomej własnej wartości, piękna i wyjątkowości. Nowością są cudowne w dotyku, stuprocentowe kaszmiry i wielbłądzie wełny. Płaszcze mają linię opływową, otulają miękkością i luksusem. Szale i dzianiny tworzą aurę zmysłowości. Nowością są pikowane kurtki uszyte z tkanin technicznych oraz wąskie spodnie z delikatnego dżerseju. Bardzo modne są monochromatyczne sylwetki. Miękkie, zmysłowe tkaniny ciekawie kontrastują z gładką fakturą skórzanych dodatków, pasków, torebek i rękawiczek.”
„Nowa kolekcja to także nowa kolorystyka – kontynuuje Iwona Kossmann – królują szarości i czerń. Do gamy klasycznych kolorów dołączają brązy: od kamelowych i koniakowych rudości do ciemnych, czekoladowych odcieni. Pojawia się nowy kolor mosto - barwa dojrzałej wiśni z domieszką brązu i bordo. Wciąż ważne są granaty. W niewielkich ilościach, jakby dla zaostrzenia, pojawia się także klasyczny fiolet. Ożywienie wprowadza do kolekcji czerwień, jasny beż i ecru.” W biżuterii istotną rolę odgrywają cyrkonie, szkło oraz kryształy Svarowskiego w nowych szlifach oraz piękne sztuczne perły o innych niż zazwyczaj, nieregularnych kształtach. Charakterystyczne dla tego sezonu są metalowe oprawy. Kolorystyka kamieni to głęboka czerń, granat, topazowo-benzynowy niebieski, karmin i srebrzysta przezroczystość. Dominujące motywy to formy ze świata fauny (ważki, motyle) oraz detale florystyczne. Pojawia się biżuteria o abstrakcyjnych, geometrycznych kształtach.
DENI CLER MILANO to ekskluzywna włoska marka odzieżowa skierowana do wymagających kobiet, doceniających połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama