Reklama

Polska marka LOUS powstała w 2012 roku i od początku swojego istnienia stawia w centrum świata współczesną kobietę, taką, która stawia na niezobowiązujący styl. Ważna jest też cała komunikacja – LOUS dzieli się ideą życia w harmonii, świadomości i akceptacji. Prawdziwa moda „slow fashion” to tak naprawdę cały styl życia, z rytuałami i poszukiwaniem swojego zen w dużym mieście.

Reklama

Kolekcja RETROSPECTIVE to kwintesencja wypracowanego przez lata stylu LOUS. Łączy w sobie kultowe już modele w odświeżonej gamie kolorystycznej z nowymi projektami, które czerpią z najlepszych dotychczas już sprawdzonych praktyk. W kolekcji znajdziemy takie bestsellery jak sukienki: Puff, Nagoya, Osaka, Aven czy Air, które stały się już znakiem rozpoznawalnym marki, a także spodnie Echo, bluzka Collar i kombinezon Clear w nowej odsłonie. Na ambasadorkę jubileuszowej kolekcji marka wybrała piękną Orinę Krajewską, córkę aktorki Małgorzaty Braunek. Orina jest aktorką, aktywistką i przede wszystkim odważną, świadomą siebie i kobietą.

Z ogromną przyjemnością zdecydowałam się na współpracę z marką LOUS. Bardzo dobrze czuję się w funkcjonalnych, minimalistycznych i ponadczasowych krojach. Uważam, że największa siła przekazu tkwi w prostej, a wyraźnej formie, a jeśli – tak jak w tym przypadku – pod formą kryje się słuszny i mocny komunikat, staje się ona nieprzemijalną klasyką. Słowo, które ma dla mnie duże znaczenie to zen, czyli przyjęcie i wdrażanie specjalnej perspektywy w sposobie życia. Świadome i uważne podejście w każdym jego aspekcie i w każdej wykonywanej czynności. , mówi o współpracy z LOUS Orina Krajewska.
W modzie świadomość wiąże się z niemasową, a przemyślaną konsumpcją. Kiedy się zatrzymamy – widzimy więcej. Zachęcam do spojrzenia we właściwym lous’owym kierunku., dodaje córka Małgorzaty Braunek.
Reklama

Całość wygląda fantastycznie, bo ta moda jest po prostu autentyczna. Zobaczcie same!

Reklama
Reklama
Reklama