Bielizna Sonia Rykiel pour H&M
Sonia Rykiel rozgrzewa świąteczny sezon w H&M! Już od 5 grudnia w sklepach znajdziesz jej kolekcję nowoczesnej bielizny z delikatną nutką retro. Ale to jeszcze nie wszystko!
Sonia Rykiel i H&M
H&M oraz Nathalie Rykiel, prezes i dyrektor artystyczny marki Sonia Rykiel, mają zaszczyt poinformować, że do współpracy w sezonie zima 2009 i wiosna 2010 zaproszono Sonię Rykiel. Ten francuski dom mody, założony przez "Królową dzianin" jest uosobieniem charakterystycznego dla Paryża ducha nowoczesności i zuchwałości. Po raz pierwszy H&M współpracuje z zaproszonym projektantem w dziedzinie bielizny i związanymi z nią dodatkami dla kobiet. Kolekcja pojawi się w sklepach 5 grudnia 2009 roku. Zostanie ona zaprezentowana w 1500 sklepach H&M na całym świecie i jednocześnie w głównych butikach Sonia Rykiel - co jest również nowością we współpracy H&M z zaproszonymi projektantami.
Miłośnicy niespodzianek, H&M i Sonia Rykiel, z przyjemnością informują także o kolejnej współpracy na wiosnę 2010. Znajdą się w niej: kultowa kolekcja dzianin dla kobiet i dziewczynek (w wieku od 1,5 roku do 8 lat) oraz towarzyszące jej zabawne dodatki. Kolekcja ta pojawi się 20 lutego 2010 w około 250 sklepach H&M.
- Charakterystyczne dla Soni Rykiel jest myślenie o wszystkich kobietach, ponieważ moda to raczej pewien duch niż kwestia środków. Kolekcja dla H&M utrzymana jest w tym samym duchu rozkoszowania się bielizną. Jest to bardzo nowoczesny, inny rodzaj bielizny damskiej. Kiedy zaczęliśmy nad nią pracować z Sonią Rykiel, po prostu nie mogliśmy przestać - mówi Margareta van den Bosch, creative advisor H&M. - Jest to wspaniały akcent podkreślający naszą główną kolekcję.
Osobliwa historia
Osobliwa historia mody Soni Rykiel rozpoczęła się we Francji w rewolucyjnych czasach - tamtej niesamowitej wiosny, w maju 1968 r. Od otwarcia pierwszego butiku na rue de Grenelle w czasach społecznych zawirowań, Sonia Rykiel stała się ambasadorką bardzo paryskiego stylu Saint Germain z jego oznakami indywidualności, nowoczesności i pewnej zuchwałości, którą projektanci nazywają "la démode" ("niemoda"). Specjalnością Rykiel są szwy zewnętrzne (inside-out stitching). Królują u niej czerń, koronki, stras, kolorowe paski i oczywiście, utożsamiane z tą marką, dzianinowe swetry. Ta ekstrawagancka, rudowłosa projektantka jest narodową ikoną, nagrodzoną wieloma odznaczeniami. Jest również autorką 9 książek i nieprzerwanie bardzo wpływową osobą na społecznej i kulturalnej scenie Francji. Od kiedy jej córka, Nathalie Rykiel, zaczęła pracować w firmie, w skład domu mody Sonia Rykiel weszły dodatkowo następujące linie: Sonia by Sonia Rykiel, Rykiel Woman, Rykiel Enfant, buty i dodatki.
1 z 4
6129_W50_478010
2 z 4
6129_W50_478030_b
3 z 4
6129_W50_524550
4 z 4
6129_W50_592950