BALAGAN nowa kampania w TEL AVIVIE
Balagan to młoda polsko-izraelska marka, którą już pokochały Polki. Mamy nową kampanię!
Balagan, specjalizujący się w wysokiej jakości baletkach i torbach oraz marka odzieżowa Elementy należą do tzw. Transparent Shopping Collective. To idea, która skupia wokół siebie marki działające według fair play. Każda z marek, która ujawni kulisy, koszty swojej produkcji może do Transparent Shopping Collective dołączyć. Niewielki procent ze sprzedaży produktów idzie też na cele charytatywne.
Dla skórzanych, ręcznie robionych balerin i torebek Balagan straciły głowę zarówno polskie jak i izraelskie klientki. Marka bowiem działa na styku dwóch kultur - rodzimej i tej z ulic Tel-Avivu, ze względu na swoje założycielki. Należy do Hanny Ferenc Hilsden i Agaty Matlak-Lutyk, które zawodowo i prywatnie związane są jedna z Warszawą, a druga z Tel - Avivem.
Najnowsza kampania, stworzona w Izraelu, powstała we współpracy z tamtejszą artystką, Amit Ben Nun, malarką i ilustratorką. Mnóstwo zieleni, klasyczne skórzane torby, błyszczące baleriny i klimat nadmorskiego miasta z wąskimi, starymi uliczkami. Taka właśnie jest nowa odsłona Balagan i musimy przyznać, że bardzo przypadła nam ona do gustu. P.S. Buty testowałyśmy - są ultra wygodne!
1 z 8
13640938_1146135702115417_8139487065971681139_o
2 z 8
13654352_1146135585448762_7980445636518310825_n
3 z 8
13690910_1146135828782071_3592015997174495626_o
4 z 8
13686548_1146135615448759_1855377759247531414_n
5 z 8
13717478_1146135988782055_2903855719379834710_o
6 z 8
13718501_1146149118780742_1228693996500659127_n
7 z 8
13719684_1146135998782054_5112073046544715111_o
8 z 8
13723836_1146135888782065_3021807077208180037_o