Backstage sesji zdjęciowej kampanii WITTCHEN jesień-zima 2013/2014
Koncepcja sesji została zaplanowana z myślą o dalszym odświeżaniu wizerunku marki. Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreślają wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji.
Motywem przewodnim sesji podobnie, jak w poprzednim sezonie jest Monogram WITTCHEN – mówi Gosia Growińska. W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.
Skórzane portfele z wytłoczonym monogramem to absolutna nowość w ofercie marki, która będzie miała premierę już jesienią. W kolekcji dostrzeżemy ponadto torebki w kolorze chabrowym, odcieniach brązu, jak również modną zieleń i kolor bordo.
Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiadała Gosia Growińska – dyrektor artystyczny marek grupy WITTCHEN. Stylizacją zajęła się Malwina Wędzikowska.
Fotograf: Robert Wolański
Dyrektor Artystyczny: Gosia Growińska
Stylizacja: Malwina Wędzikowska
Make Up: Polcia Dźwigała
Włosy: Emil Zed
Modele: Julie / GAGA models
Tomek / AMQ Models
Foto backstage: Jacek Piątek, Aga Taukert
Produkcja: Ewa Pawlikowska
1 z 6
WITTCHEN_gal_1
2 z 6
WITTCHEN_gal_2
3 z 6
WITTCHEN_gal_3
4 z 6
WITTCHEN_gal_4
5 z 6
WITTCHEN_gal_5
6 z 6
WITTCHEN_tekst