AGATA BUZEK w kampanii NENUKKO!
Aktorka Agata Buzek została twarzą polskiej marki Nenukko. Wygląda pięknie!
Świetna aktorka (niezapomniana rola w filmie "Rewers"), niegdyś modelka i, obecnie, muza Nenukko. Agata Buzek została twarzą kolekcji Nenukko jesień zima 2016. Cała kolekcja polskiej marki poświęcona jest relacji człowieka z naturą, poddana krytycznej analizie. Projektantki mają na myśli zwłaszcza głośną sprawę pozyskiwania drewna z Puszczy Białowieskiej.
Obecność Agaty Buzek w roli modelki jest w tym kontekście szczególnie znacząca. Aktorka jest działaczką na rzecz praw człowieka, aktywną wegetarianką broniącą praw zwierząt i osobą regularnie angażującą się w lokalne i ogólnopolskie akcje społeczne.

W kolekcji dominują kolory ziemi – paleta złamanych zieleni, brązów i beży. Gamę przełamują odcienie błękitu i granatu pojawiające się w pasiastych wzorach. Formy ubrań są przeskalowane, a w stylizacjach dodatkowo spiętrzone przez warstwowe ułożenie i obecność udrapowanych patchworkowych szali. Projektantki użyły głównie dzianin i drelichów, pojawiają się też popeliny.
Jak zawsze całość jest sportowa i minimalistyczna, bardzo streetwear'owa. Bardzo lubimy!
ZOBACZ TEŻ:
MODA ULICZNA Z PARYŻA: NAJLEPSZE STYLIZACJE!
TREND! PUCHÓWKA NA JESIEŃ 2016
1 z 7

nenukko_nowhere_set01_small
2 z 7

nenukko_nowhere_set02_small
3 z 7

nenukko_nowhere_set03_small
4 z 7

nenukko_nowhere_set04_small
5 z 7

nenukko_nowhere_set05_small
6 z 7

nenukko_nowhere_set07_small
7 z 7

nenukko_nowhere_set09_small
Polecane
Agata Buzek: niezwykle zdolna i ceniona aktorka, która od lat walczy z łatką "córki premiera"
„Zamiast szusować po alpejskich stokach, składaliśmy zeznania. Najgorzej, że Agata obwiniała mnie o wszystko”
Te wnętrza będą modne w 2023 roku! Najciekawsze kierunki aranżacyjne według ekspertów Salonów Agata
Współpraca reklamowa
Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski
Współpraca reklamowa
Improwizowane show aktorów Klubu Komediowego i nowego ambasadora marki Gillette – Mateusza Damięckiego, jako początek kampanii „Bo Chcę”
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa