Reklama

"40 Warm Feelings" lub jak kto woli "40 Rozgrzewających doznań" to trafnie nazwany, wyjątkowy, unikatowy pomysł firmy s.Oliver na nadchodzącą zimę. Tematem przewodnim kampanii jest 40-lecie firmy. Ciuchy w ulubionym, zimowym stylu - płaszcze z kołnierzami w stylu modern, okazałe poncho, oraz krótkie i szerokie, wełniane sukienki, itp. tworzą wizerunek ludzi żyjących pełnią życia, ludzi w ciągłym ruchu. Ten pomysł to wizualizacja naszej indywidualnej interpretacji mody za pomocą fotoalbumu, w którym artykuły promocyjne są wyodrębnione za pomocą polaroidów lub obramowań.
Ten komfortowy, zimowy wizerunek będzie dostępny dla naszych klientów dzięki licznym ofertom do nich kierowanych. "40 Rozgrzewających doznań" wprowadzi klienta w przytulną, zimową atmosferę zakupów już w połowie listopada!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama