HIT: Metaliczny manicure
Srebrne paznokcie to super trend w manicure, zwłaszcza na karnawał. Koniecznie sprawdźcie nasze inspiracje!

Manicure co sezon otwiera nowe możliwości, wystarczy wprawna ręka i dobry lakier do paznokci albo zaufana manikiurzystka. Najmodniejsze kolory paznokci na karnawał to przede wszystkim ciemne, głębokie czerwienie, fioletowy bakłażan i lakierowane na czarno końcówki. Jednak wśród tendencji w manicure wyróżnia się, a raczej szczególnie błyszczy jedna – metaliczny, srebrny lakier.
Dodaje stylizacji futuryzmu i sprawdził się doskonale na wybiegach w Nowym Jorku i Paryżu. W srebrzysty metalik na paznokciach wyposażyli swoje modelki sama Vivienne Westwood, uliczne Opening Ceremony i Creatures of the Wind. Taki manicure świetnie sprawdza się na krótkiej płytce, dodając wyrazistości jesiennym szarościom. Najlepiej w wersji bez wzorków i zbędnego kombinowania.
My na pewno srebrne metaliki przetestujemy. Sprawdźcie nasze inspiracje!
ZOBACZ TEŻ:
5 BŁĘDÓW W MANICURE
MANICURE Z NATURALNYMI KWIATAMI - DZIWNY TREND?
1 z 8

tumblr_o5omhegHcU1s13hovo1_1280
2 z 8

creatures-of-the-wind-autumn-winter-2016
3 z 8

landscape-1449071224-creatures-of-the-wind-3
4 z 8

adam-selman-autumn-winter-2016
5 z 8

1fa29b29c1d83e7c51cedb6490a796a8
6 z 8

262a2d863a2d8dc560139bbbb0c3908f
7 z 8

c85a04709ed0c998881dbb78a65e84c3
8 z 8

tumblr_n856a1EY0Q1ql6y2jo1_1280
Polecane
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa