Gala KWC Wizaż.pl to prawdziwe święto urody, pasji i kobiecej energii. Najważniejszym punktem programu było oczywiście wręczenie nagród – to właśnie wtedy wśród oklasków i wzruszeń uhonorowano kosmetyki uznane przez społeczność Wizażanek za absolutnie niezastąpione. To prawdziwe perełki, które zyskały status kultowych dzięki autentycznym opiniom tysięcy użytkowniczek.

Wśród gości pojawiły się znane i lubiane postacie – influencerki, ekspertki, przedstawiciele marek oraz miłośniczki pielęgnacji, którzy wspólnie stworzyli atmosferę pełną radości, inspiracji i czystego piękna. Niezapomnianym momentem wieczoru był występ Michała Szpaka – artysty o wyjątkowym głosie, który poruszył i zachwycił publiczność. W jego interpretacjach klasyków i premierowych utworach Gala KWC zyskała wymiar nie tylko kosmetycznego wydarzenia, lecz także prawdziwego artystycznego spektaklu.

Występ Michała Szpaka podczas Gali KWC

Fot. Adrian Stykowski
Fot. Adrian Stykowski

Michał Szpak jak zwykle zabrał nas w muzyczną podróż pełną emocji i niepowtarzalnej ekspresji. Jego koncerty to prawdziwy performance. Podczas Gali KWC Michał zachwycił publiczność, wykonując utwory klasyków, a także premierowe kompozycje z najnowszego albumu „Warszawski mrok”, który z każdym dźwiękiem odkrywał przed nami nową, jeszcze głębszą warstwę jego muzycznej tożsamości. Jego występ był niczym poetycka opowieść, która łączyła muzykę z emocjami, a scena na moment stała się przestrzenią dla niepowtarzalnego artystycznego widowiska.

Uroczyste rozdanie nagród KWC

Po spektakularnym wstępie Michała Szpaka nastąpiło uroczyste rozdanie statuetek. Nagrody trafiły w ręce przedstawicieli marek beauty. Poznajcie wszystkich.

Gabriela Kawęczyńska COO Hagi, Agata Borzym CEO Hagi / fot. Adrian Stykowski
Gabriela Kawęczyńska COO Hagi, Agata Borzym CEO Hagi / fot. Adrian Stykowski

PIELĘGNACJA TWARZY – KREMY DO TWARZY I POD OCZY

  • Aflofarm Farmacja Polska, Krem do cery naczynkowej
  • AA Laab, Krem-booster do twarzy
  • CeraVe, Krem do cery mieszanej i tłustej
  • Routines by Alkmie, Krem ceramidowy
  • FaceBoom, Ochronny krem do twarzy
  • Phlov by Anna Lewandowska, Krem przeciwzmarszczkowy
  • Samarité, Krem wielozadaniowy
  • Hagi, Krem na dzień
  • Tołpa, Krem pod oczy
  • Aqua Your Body, Serum pod oczy
Michał Helman - Chief Commercial Officer Joanna Kowalczuk – Dyrektor Marketingu Firmy Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków sp z o.o. Monika Muszyńska - Sales Director Digital & Consumer Insights / fot. Adrian Stykowski
Michał Helman - Chief Commercial Officer Joanna Kowalczuk – Dyrektor Marketingu Firmy Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków sp z o.o. Monika Muszyńska - Sales Director Digital & Consumer Insights / fot. Adrian Stykowski

PIELĘGNACJA TWARZY – PEELINGI I PRODUKTY DO DEMAKIJAŻU

  • L’Oréal Paris, Peeling do twarzy
  • Neutrogena, Płyn micelarny
  • Moee, Masełko do demakijażu
  • Mokosh Cosmetics, Żel do mycia twarzy
  • Miya Cosmetics, Pianka oczyszczająca
  • Ziaja, Tonik do twarzy

PIELĘGNACJA TWARZY – SERUM I PRODUKTY DO UST

  • Eucerin, Serum na przebarwienia
  • Hada Labo Tokyo, Lotion do twarzy
  • Lancôme, Luksusowe serum przeciwzmarszczkowe
  • Yves Rocher, Esencja przeciwzmarszczkowa
  • BasicLab Dermocosmetics, Serum ujędrniające
  • Bielenda Professional Supremelab, Eliksir kojąco-nawilżający
  • Eveline Cosmetics, Serum odżywcze
  • Routines by Alkmie, Serum z biofermentami
  • Avon, Olejek do ust
  • beBio, Produkt do ust 2w1

MAKIJAŻ

  • Rimmel, Produkt wielofunkcyjny
  • Nivea, Krem CC
  • AA Wings of Color Healthy Wear, Rozświetlający podkład-tint
  • Douglas Collection, Puder rozświetlający
  • Christian Laurent, Paleta do makijażu
  • Miss Sporty, Tusz do rzęs
  • Yves Saint Laurent, Szminka z połyskiem
  • Eveline Cosmetics, Matowa pomadka w płynie
  • Max Factor, Błyszczyk do ust
Od lewej Aneta Wikariak – Beauty & Fashion Segment Burda Media Polska Michał Helman - Chief Commercial Officer Burda Media Polska Team Kosmetyki AA / fot. AKPA
Od lewej Aneta Wikariak – Beauty & Fashion Segment Burda Media Polska Michał Helman - Chief Commercial Officer Burda Media Polska Team Kosmetyki AA / fot. AKPA

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI CIAŁA

  • GlySkinCare for Body, Żel do mycia ciała
  • Bio-Oil, Olejek na blizny i rozstępy
  • Mixa, Balsam do skóry wrażliwej
  • Avène Eau Thermale, Łagodzący krem na problemy skórne
  • Aveeno, Balsam dla całej rodziny
  • Mustela Maternité, Kosmetyk dla kobiet w ciąży i po porodzie
  • Laboratorium Kosmetyczne Ava, Pielęgnacja szyi i dekoltu
  • Velvet, Higiena intymna
  • Eludril Ortho, Specjalistyczny płyn do płukania jamy ustnej
  • Listerine, Płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci

PIELĘGNACJA SŁONECZNA

  • Clochee, Filtr w mgiełce
  • Azure Tan, Stopniowe opalanie
  • Cera+ Solutions, Emulsja przeciwsłoneczna

PRODUKTY DO WŁOSÓW

  • Vichy, Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy
  • Dermena, Seboregulujący szampon do włosów
  • Jantar, Wcierka do włosów
  • OnlyBio, Odżywka do włosów
  • Schwarzkopf Gliss, Maska do włosów
  • Neboa, Stylizacja włosów
Małgorzata Kawalec – Dyrektor Marketingu Eurus, marka Neboa; zdjęcia Ola Wierzbicka / fot. AKPA
Małgorzata Kawalec – Dyrektor Marketingu Eurus, marka Neboa; zdjęcia Ola Wierzbicka / fot. AKPA

PERFUMY

  • Novellista, Perfumy

PIELĘGNACJA MĘSKA

  • Phlov Mencare, Krem do twarzy dla mężczyzn

AKCESORIA

  • Invisibobble, Akcesoria do włosów
  • Philips Polska, Urządzenie do domowej depilacji

SUPLEMENT DIETY

  • Remé, Suplement diety

KOSMETYCZNE LINIE I DUETY

  • Seysso, Duet do pielęgnacji dziecięcego uśmiechu
  • Bioderma, Kompleksowa kuracja na przebarwienia
  • Pigmentbio, Daily Care SPF 50+
  • Garnier, Skin Naturals Vitamin C UV Fluid SPF 50+
  • Garnier Pure Active, Niacinamide UV Fluid SPF 50+
  • Duet SPF na różne potrzeby skóry
  • Maybelline New York, Duet do makijażu oczu
  • NYX Professional Makeup, Duet do konturowania
  • Biotebal Effect, Duet do silnych włosów
  • Semilac, BioColor lakiery hybrydowe
  • Skyn, Duet dla dorosłych
Od lewej: Karolina Jądrzyk – AGENCJA PR, Celina Sobków NAREE, Katarzyna Dobrzyńska BURDA / fot. Adrian Stykowski.
Od lewej: Karolina Jądrzyk – AGENCJA PR, Celina Sobków NAREE, Katarzyna Dobrzyńska BURDA / fot. Adrian Stykowski.

NAGRODY SPECJALNE

  • La Roche-Posay, Debiut Roku
  • Bandi, Hit Wizażanek
  • Bourjois, Bestseller by Cocolita.pl

AMBASADORKA KWC

  • Magdalena Romaniecka
Od Lewej: Tomasz Jażdzyński i Małgorzata Nocuń-Zymguntowicz BURDA, Małgorzata Żelazny British American Tobbaco
Od Lewej: Tomasz Jażdzyński i Małgorzata Nocuń-Zymguntowicz BURDA, Małgorzata Żelazny British American Tobbaco

WYRÓŻNIENI INFLUENCERZY

  • Influencer Roku 2025 – Mikołaj Bagiński, @mginsky
  • Influencerka roku w kategorii „Pielęgnacja” – Maja Malinowska, @majkaaam
  • Influencer roku w kategorii „Makijaż” – Sebastian Kopeć, @sebastiankoopec
  • Influencerka roku w kategorii „Włosy” – Joanna Skrzypczak, @ekspert_kosmetyczny
  • Influencer roku w kategorii „Lifestyle” – Mikołaj Bagiński, @mginsky
Od lewej Ewa Świąder-Kalinowska BURDA, Magdalena Kasprzyk i Patrycja Czernek Ocean Trade. /fot. Adrian Stykowski
Od lewej Ewa Świąder-Kalinowska BURDA, Magdalena Kasprzyk i Patrycja Czernek Ocean Trade. /fot. Adrian Stykowski

IKONY KWC

  • Garnier Moisture Aqua Bomb, Maska kompres do skóry odwodnionej z ekstraktem z granatu – Maska w płachcie
  • Foreo Luna Mini 2 – Szczoteczka soniczna do twarzy
  • Glov Hydro Demaquillage on the Go – Rękawica do demakijażu za pomocą wody
  • Avène Eau Thermale – Woda termalna
  • Nivea Q10 Ujędrnienie, Przeciwzmarszczkowy nawilżający krem na dzień SPF 15 – Produkty z koenzymem Q10
  • Resibo, Olejek do demakijażu
  • Vichy, Krem na noc z czystym Retinolem Liftactiv B3 – Produkt z retinolem
  • Bielenda Future Beauty AI-Inspired – Produkt w oparciu o technologię AI
  • Schwarzkopf Taft Volume Hairspray – Lakier do włosów wielozadaniowy
  • Batiste Naturally Plant Powered Dry Shampoo Green Tea Chamomile – Suchy szampon
  • L'Oréal Paris Elseve, Eliksir odżywczy 6 Olejków Kwiatowych Magiczna Moc Olejków – Olejek do włosów
  • Anwen, Ziołowa wcierka rozgrzewająca Grow Me Tender – Wcierka na porost włosów
  • Remington, Prostownica do włosów Keratin Therapy S8590 – Prostownica do włosów
  • Max Factor Creme Puff – Jeden z pierwszych podkładów w kompakcie
  • Avon Glow Bronzing Pearls – Brązery
  • Real Techniques Miracle Complexion Sponge – Gąbki do makijażu
  • Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe All-in-1 BB Cream Classic – Kremy BB, CC i DD
  • Joni Teens (wcześniej 4organic), Podpaski higieniczne na dzień – Innowacja w higienie intymnej
  • Seysso Basic Color – Szczoteczka soniczna do pielęgnacji jamy ustnej i oczyszczania twarzy
  • For Your Beauty, Szczotka do masażu ciała – Szczotki do ciała
  • Philips Lumea Essential – Technologia IPL do domowej depilacji
  • Long4Lashes, Serum przyspieszające wzrost rzęs – Odżywki do rzęs
  • Semilac Extend 5-in-1 – Lakiery hybrydowe
  • Mixa, Balsam do Ciała 10% Regeneracja – Produkty do pielęgnacji skóry wrażliwej sprzedaż masowa
  • Ziaja, Mamma Mia Lano Masc – Produkt dla kobiet w ciąży i karmiących
Team_Henkel
Team Henkel z nagrodą IKONA KWC Wizaz.pl dla Taft: Aleksandra Stelmach, Dominika Sienkiewicz, Sara Miszewska, Aleksandra Gawlas-Wilińska, Karolina Leleń-Kamińska, Weronika Radkiewicz, Milena Górka, Wioleta Adamiec. / fot. AKPA

Po rozdaniu nagród nadszedł czas na podziwianie i korzystanie z urodowych atrakcji. Na gości czekały specjalnie przygotowane strefy marek.

Strefa PHILIPS. Fot. AKPA
Strefa PHILIPS. Fot. AKPA

Marka Philips zaprezentowała wspaniałą przestrzeń, gdzie uczestnicy wydarzenia mogli dowiedzieć się więcej na temat produktów brandu. Czekała też na nich specjalna tarcza Feel the Care Sonicare z rzutkami i ukrytymi nagrodami, np. innowacyjną szczoteczką soniczną Philips Sonicare, wyposażoną w aplikację, która troszczy się o każdy aspekt zdrowia jamy ustnej. Dzięki technologii Smart Sensor użytkownicy mogli korzystać z indywidualnych porad i spersonalizowanych komunikatów.

Strefa partnera Poczta Polska, Blanka Zawada Agencja 2koma7. Fot. Adrian Stykowski.
Strefa partnera Poczta Polska, Blanka Zawada Agencja 2koma7. Fot. Adrian Stykowski.

Gości zafascynowała strefa KWC & Poczta Polska, w której mogli wysłać tradycyjne życzenia do serwisu Wizaż.pl. Po wrzuceniu pocztówki do czerwonej skrzynki nadawcy mieli szansę wylosować kosmetyczną nagrodę.

Strefa Wizaż, pełna blasku, była ozdobiona 25 ikonami KWC oraz stylową ścianką, a także kołem fortuny. Kręcąc nim, można było zdobyć kosmetyki które uzyskały tytuł IKONY 2025.

Badanie struktury włosa w strefie GLISS i TAFT / fot. AKPA
Badanie struktury włosa w strefie GLISS i TAFT / fot. AKPA

Jednym z fascynujących punktów programu było profesjonalne badanie struktury włosa, oferowane przez markę Gliss & Taft. Uczestnicy gali mogli sprawdzić, w jakim stopniu ich pasma są zdrowe od wewnątrz, oraz skorzystać z porad ekspertki, która dobierała odpowiednie kosmetyki.

Niespodzianki na tym się nie kończyły. W strefie łączonej goście mieli okazję wygrać wyjątkowe urządzenia do włosów marki Remington, takie jak lokówka czy prostownica.

Strefa partnera Gali Remington / fot. AKPA
Strefa partnera Gali Remington / fot. AKPA

W części „home” zaprezentowano czajnik nowej generacji Russell Hobbs Calm – który poza funkcją gotowania wody oferował relaksujące dźwięki, wprowadzając ukojenie po dniu pełnym wrażeń. Dla miłośników nowoczesnych technologii ten sprzęt był prawdziwą perełką!

Strefa Russell Hobbs_akpa20250403_kosmetyk_wizaz2_pw_9806_low
Strefa Russell Hobbs. / fot. AKPA

To był wieczór, który na długo pozostanie w naszej pamięci – połączenie pasji do piękna, sztuki i niezapomnianych spotkań. Gala KWC stała się prawdziwym świętem, w którym kosmetyczny świat spotkał się z artystyczną magią, tworząc atmosferę pełną emocji i zachwytu. Uroda, jaką mieliśmy okazję podziwiać tej nocy, nie była tylko kwestią zewnętrznej perfekcji, ale także ekspresji, pasji i twórczego podejścia do życia. Taki wieczór przypomina, że piękno to nie tylko to, co widzimy, lecz także to, co czujemy i czym dzielimy z innymi.