Nawilżenie po brzegi
Woda to źródło inspiracji dla artystów i projektantów wielkiego świata mody. Lśniące, zwiewne kreacje królują w tym sezonie na wybiegach. Herbal Essences również czerpie inspirację z tego źródła. Szampon, odżywka i maska z linii Nawilżenie po brzegi intensywnie nawilżają włosy, dodając im niepowtarzalnego blasku i aksamitnej miękkości.

„W tym sezonie jedną z głównych inspiracji w świecie mody jest wszystko, co kojarzy się z wodą” - mówi Paweł Marczewski, stylista. „Ten sam motyw wykorzystują też mistrzowie fryzjerstwa” – dodaje Agnieszka Płusa, stylistka fryzur.
Nawilżaj włosy po brzegi
Woda była również inspiracją dla twórców Herbal Essences. Zgodnie z tym trendem, powstał wariant Nawilżenie po brzegi, który zapewnia włosom optymalny poziom nawilżenia, sprawiając, że stają się miękkie w dotyku, lśniące i bardziej podatne na układanie. Gładkie, jedwabiście miękkie, zniewalająco pachnące, kuszące włosy to marzenie wielu kobiet, które borykają się z przesuszonymi, łamliwymi i matowymi kosmykami. Pozbawione wilgoci włosy elektryzują się, trącą blask i objętość. Co sprawia, że włosy tracą wilgoć? Z upływem czasu słabnie ochronna warstwa łusek, a to sprawia, że włosy łatwiej tracą wilgotność ze swego wnętrza. Im dłuższe, a co za tym idzie, starsze włosy, tym słabiej łuski spełniają swoją funkcję ochronną i tym bardziej włosy mogą być wysuszone i zniszczone. Eksperci Herbal Essences sprawdzili, jakie korzyści daje regularne stosowanie wariantu Nawilżenie po brzegi. Testy wykazały, że kondycja włosów po jego zastosowaniu znacznie się poprawia, a mokre włosy rozczesują się aż o 50% łatwiej, niż w przypadku stosowania szamponu bez właściwości odżywczych. Linia Herbal Essences pozwala utrzymać optymalny poziom odżywienia włosa, tworząc cieniutką, niewidoczną warstwę ochronną dookoła każdego z nich. Badania potwierdziły, że konsekwentne stosowanie zestawu: szampon, odżywka i maska Herbal Essences Nawilżenie po brzegi, wyraźnie ułatwia rozczesywanie włosów i sprawia, że są one lepiej nawilżone, a w konsekwencji jedwabiście gładkie i olśniewająco błyszczące. Dlatego, najlepsze efekty można uzyskać stosując podczas każdego mycia szampon i odżywkę, a raz w tygodniu maskę Nawilżenie po brzegi.
Wodne trendy
Aby przenieść się do rajskiego świata marzeń, warto sięgać po „wodne trendy” wprost ze światowych wybiegów – „w modzie przejawem tych inspiracji są połyskliwe, lekkie, lejące się tkaniny, subtelnie opływające sylwetkę. Motyw wody znajduje odzwierciedlenie również w kroju, a lejące się dekolty są świetnym tego przykładem. Tego typu wycięcia stosowane są nie tylko z przodu, ale także i z tyłu kreacji - bluzki czy sukienki - gdzie pięknie odsłaniają plecy. Połyskujące, przywołujące na myśl wodę tkaniny, królują zarówno w modzie codziennej, jak i wieczorowej. Dodatkowym elementem potęgującym efekt płynności kreacji jest jej kolor. W tym sezonie szalenie modne są błękity– począwszy od zimnego kobaltu po ciepłe odcienie, jak te z ostatniej kolekcji Versace” - mówi Paweł Marczewski. Wodne trendy widoczne są również w makijażu. Tu panują lekkie, transparentne błękity i połyskujące niczym tafle wody usta. W wieczorowym makijażu nie może zabraknąć granatu i lśniących metalicznym blaskiem cieni. Przyjrzyjmy się wodnym inspiracjom w świecie fryzjerstwa – „W tym sezonie z pełnym przekonaniem proponuję połyskujące metalicznym blaskiem, uwodzicielskie fale. W obowiązujące trendy idealnie wpisuje się też fryzura podkreślająca naturalny skręt włosów. Tylko odpowiednio nawilżone włosy pozwalają wyczarować takie właśnie, najmodniejsze fryzury. By uzyskać pożądany efekt należy pamiętać o właściwej, konsekwentnej pielęgnacji włosów. Wielu paniom przyda się więc na pewno wariant Herbal Essences Nawilżenie po brzegi” – tłumaczy Agnieszka Płusa, stylistka fryzur.
Nawilżenie po brzegi – szampon 250 ml – 8,49 zł, 400 ml - 12,49 zł
Nawilżenie po brzegi – odżywka 250 ml – 8,49 zł, 400 ml - 12,49 zł
Nawilżenie po brzegi – intensywna maska 200 ml – 14,99 zł
1 z 3

he_sh_hello_hydration_preview_01
2 z 3

he_cnd_hello_hydration_preview_01
3 z 3

he_mask_hello_hydration_preview_01
Polecane
Wskazano 3 znaki zodiaku, które niebawem będą szastać kasą. Fortuna napełni ich kieszenie po same brzegi
Znaki zodiaku, które poczują napływ gotówki przed Wielkanocą. Ich portfele będą wypchane po brzegi
„Tolerowałam teściową, ale po jej ostatnim kazaniu, coś we mnie pękło. Raszpla nie będzie mnie rozstawiać po kątach”
„Po rozwodzie zamieszkałam u siostry. Nie moja wina, że najlepiej zasypiało mi się po długiej nocy ze szwagrem”
„Zdrada męża spłynęła po mnie jak po kaczce. Za alimenty od tego rozochoconego durnia ułożę sobie lepsze życie”
„Mój mąż jest zakochany w córeczce po uszy. Nie ma pojęcia, że dziecko ma tak cudne oczy po koledze z biurka obok”
„Pojechałam w góry, by przemyśleć życie. Nie miałam czasu, bo moje dłonie zamiast po mapie, błądziły po ciele ratownika”
„Myślałam, że po stracie męża nic więcej mnie nie czeka. Wiktor udowodnił, że nawet po 70-tce nie jest za późno na miłość”
„Szukałem szczęścia jak grzybów po lesie. Po rozwodzie się ożeniłem, ale nawet drugie dziecko na zgodę nie zadziałało”
„Po 60. chciałam być wolna jak ptak, a nie latać za wnukami. Nie po to harowałam całe życie, żeby nic z tego nie mieć”
„Po rozwodzie skreśliłam wszystkich facetów. Przypadkowe spotkanie sprawiło, że doceniłam ten gatunek”
„Po powrocie z sanatorium zastaliśmy w domu sodomę i gomorę. Córka wywinęła nam niezły numer”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa