"Nie mogę być mamą", "Nie zamierzam zostać mamą" - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
Kampania #reborn marki Ania Kruk to kolejny rozdział opowieści o kobietach i różnorodności. Tym razem przypomina o tym, jak złożoną kwestią jest macierzyństwo. Do projektu, podobnie jak w poprzednich kampaniach zaproszono autentyczne osoby, które dzielą się szczerymi wyznaniami. Jak to dobrze, że powstają takie kampanie!
"Nie mogę być mamą", "Nie zamierzam zostać mamą" - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
Kochamy takie kampanie, które dają pretekst do dyskusji. Tym razem polska marka biżuterii Ania Kruk skłania nas do refleksji nad tematem macierzyństwa. Bo przecież wbrew stereotypom i symbolom Matki-Polki, każda z nas jest inna i każda chce czegoś innego w życiu. Jedne marzą o byciu matką, a inne kobiety nie czują instynktu macierzyńskiego. Dla niektórych z nas to temat bolesny, bo straciły dziecko lub są bezpłodne. Ale to nasz temat - kobiet. I to my powinnyśmy o sobie decydować, nikt inny. Różne spojrzenia na macierzyństwo przedstawia piękna i subtelna kampania Reborn Ani Kruk. W video kampanii występują autentyczne dziewczyny, które dzielą się z nami swoją historią.
Więcej zdjęć z kampanii zobaczycie w galerii na dole strony:
Każda osoba zaproszona do udziału w kampanii to odmienna wizja macierzyństwa, inne podejście do tematu kobiecości, wolności wyboru, umiejętności decydowania o sobie, to także wiele trudnych doświadczeń. Każdy wybór i każda droga – osobista, niejednoznaczna, kręta i interesująca.
Siłą kampanii REBORN są przyświecające marce idee – uwypuklanie wyjątkowości, rozumienie niedociągnięć, poszanowanie niezależności i wyborów innego człowieka.
Zobacz video kampanii REBORN Ani Kruk:
dhfudsfuksagfkasg
1 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
2 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
3 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
4 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
5 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
6 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
7 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
8 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa
9 z 9
Nie mogę być mamą, Nie zamierzam zostać mamą - nowa kampania polskiej marki o różnych obliczach macierzyństwa