Reklama

W tym artykule:

  1. Gala z okazji 23. urodzin Wizaz.pl
  2. Laureaci nagrody Redaktor Naczelnej Wizaz.pl
Reklama

Już od 23 lat Wizaz.pl inspiruje kobiety oraz tworzy niezwykłą społeczność. Na Wizaz.pl każdy może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z kosmetykami i metodami pielęgnacji, ale też wyrazić siebie. To również miejsce, w którym mówi się o sprawach społecznie ważnych dla kobiet.

Gala z okazji 23. urodzin Wizaz.pl

Już od wejścia na urodzinową galę Wizaz.pl na gości czekała moc kosmetycznych atrakcji i o wiele, wiele więcej. Drogeria Cocolita rozdawała pakiety prezentów-niespodzianek. By otrzymać kosmetyczne perełki, trzeba było tylko... zadzwonić po tajemnicze pomocniczki.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Na gali marka L'Oréal Paris przybliżała odwiedzającym, na czym polega polecana przez specjalistów metoda #SkinCycling, która aktualnie bije rekordy popularności na TikToku. Ekspertka, Jagoda Warga, szczegółowo tłumaczyła jej zasady. Na stoisku można było też bliżej poznać produkty marki.

AKPA

Influencerka Jagoda Warga w strefie L'Oreal Paris odpowiadała na pytania o rutynę #skincycling

Znana i ceniona marka NeoNail zadbała o dłonie naszych gości. Zainteresowane osoby mogły skorzystać z usług pielęgnacyjnych oraz eleganckiego manicure'u.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Marka Schwarzkopf zadbała o fryzury gości, a na kolejnym stanowisku marka MaxFactor zdradzała tajniki udanego makijażu.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska
Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl i Gracjan Duda, Henkel.

Na gali czekały na gości specjalne strefy, na których mogli poznać produkty marek SEYSSO, beBIO Cosmetics czy YOPE oraz innych znanych firm.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska
Adrian Stykowski / Burda Media Polska
Adrian Stykowski / Burda Media Polska
Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Wielką atrakcją była strefa marki Remington. W tym miejscu trzeba było podzielić się komplementami. Każdy z gości mógł też stworzyć unikalną ekologiczną torbę za pomocą naszywek ze słowami opisującymi, co robi dla siebie.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

W trakcie gali z okazji 23. urodzin Wizaz.pl chcieliśmy skupić się na akceptacji i tematach ważnych społecznie.

Laureaci nagrody Redaktor Naczelnej Wizaz.pl

W trakcie imprezy przyznano specjalne nagrody Redaktor Naczelnej Wizaz.pl dla osobowości oraz marek, których działania podkreślają wyjątkowość kobiet oraz dbają o ich lepsze jutro.

Marka Bella została wyróżniona za kampanię "Kobiecość na Twoich zasadach". Kampania kierowana do pań miała na celu zwiększenie pewności siebie i poczucie piękna, będąc wartościową osobą na co dzień. Wyróżnienie odebrała współwłaścicielka firmy EK Studio – Inga Hoffmann-Grabowska.

Podlewski/AKPA

Firma Oceanic została doceniona za kampanię AA Technologia Wieku, w której pokazano, że piękno jest niezależne od naszej metryki. Statuetkę odebrały ambasadorki kampanii: Irena Wielocha oraz Ewa Wachowicz.

Podlewski/AKPA

Firma SEYSSO otrzymała wyróżnienie za kampanię #SmilePositive, w której udowadniała, że uśmiech ma moc. Statuetkę odebrała Dorota Kowalewska – Brand Manager marki SEYSSO.

Podlewski/AKPA

Firma Douglas Polska została nagrodzona za kampanię "Beauty is...", w której przekazywano, że piękno niejedno ma imię, warto je w sobie dostrzec i odważnie wyrażać. Wyróżnienie z rąk prowadzących odebrała Agnieszka Gap-Ozdarska, SN Commercial Marketing Manager.

Podlewski/AKPA

Marka beBIO Cosmetics została wyróżniona za to, że we współpracy z Ewą Chodakowską zachęca kobiety do dbania o siebie jako do codziennego nawyku. Statuetkę odebrała Magdalena Szymanowska – współtwórczyni marki BeBIO Cosmetics.

Podlewski/AKPA

Marka YES otrzymał statuetkę za kampanię "YES Jestem Kobietą. Jestem przyszłością", w której pokazuje, że dzięki sile kobiecego wsparcia, kolejne pokolenia mogą zmieniać świat na lepsze. Nagrodę na scenie odebrała Anna Jędryka z agencji 180heartbeats.

Podlewski/AKPA

Redaktor Naczelna Wizaz.pl, Aneta Wikariak, przyznała również nagrody dla niezwykłych kobiet, które działają w myśl idei akcji prowadzonej na Wizaz.pl "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Oto laureatki:

Kinga Wilczewska za udowodnienie, że żadna choroba nie przeszkodzi kobiecie być piękną.

Katarzyna Dacyszyn za uświadamianie kobietom, że każdy kryzys można przetrwać, jeśli uwierzymy w siebie.

Irena Wielocha, ambasadorka marki AA, za udowadnianie, że w każdym wieku możemy się czuć najlepiej w swoim ciele.

Podlewski/AKPA

Ewa Zakrzewska za udowodnienie, że kobiety są piękne w każdym rozmiarze.

Podlewski/AKPA

Dominika Jeżewska za zarażanie innych swoim optymizmem, bo szkoda czasu na użalanie się nad sobą z powodu „gorszej” skóry.

Podlewski/AKPA

Lila Janowska za udowadnianie, że nawet nieidealna codzienność może być idealna. Lila została laureatką plebiscytu Wizażanek.

Podlewski/AKPA

Martyna Wojciechowska została wyróżniona za uświadamianie kobiet, że są piękne, kiedy są wolne, a najważniejsze jest to, żeby się czuły dobrze same ze sobą.

Po uroczystym rozdaniu nagród przyszedł czas na rozmowy w kuluarach. Zobaczcie, jak się bawili nasi goście.

AKPA

Team Douglas Polska

AKPA

Od lewej: Wojciech Madej, założyciel marki SEYSSO, Dorota Kowalewska, SEYSSO.

AKPA

Oliwia Bugała i Julia Majorczyk.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Eliza Jakubowska.

AKPA

Dana Dominowska, Clochee i Michał Helman, Burda Media.

AKPA

Od lewej: Magdalena Szymanowska, beBIO Cosmetics, Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl i Monika Muszyńska, Burda Media.

AKPA

Od lewej: Magda Pieczonka – Ambasadorka marki AA Wings of Color, Dorota Soszyńska – współwłaścicielka firmy Oceanic, Ewa Wachowicz i Irena Wielocha – Ambasadorki marki AA Technologia Wieku

AKPA

Od lewej: Dagmara Hangiel, Żaneta Michalak, Magdalena Rybka.

AKPA

Aleksandra Czech i Aneta Kołaczek, FLOSLEK

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Team L’Oréal Paris.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Martyna Karczmarczyk.

AKPA
Reklama

Wioletta Skoneczny, Fiskars i Michał Helman, Burda Media.

Reklama
Reklama
Reklama