Ta kampania inspiruje i pokazuje, że bycie sobą to coś niezwykle ważnego
Lekcje Wartości L’Orèal Paris to nowa kampania, która uczy, jak zaakceptować siebie taką, jaka jesteś. Zobacz nasze wideo i sprawdź, co marka chce przekazać każdej z nas!
Za gruba, za chuda, za niska, za wysoka, za mądra, za głupia. Zawsze znajdzie się ktoś, dla kogo będziesz „zbyt jakaś”. Zawsze będziemy oceniani przez innych. Nowa kampania L’Orèal „Lekcje Wartości” ma na celu przekonanie kobiet do tego, że ani wygląd, ani tym bardziej opinia innych ludzi, nas nie definiują.
Wyjątkowa kampania marki L’Orèal
"Jesteś tego warta!". To hasło, które od ponad 50 lat przyświeca L’Orèal i dodaje kobietom mocy. Marka podkreśla, że każda z nas jest inna i na swój sposób wyjątkowa. Lekcje Wartości mają nam pomóc zaakceptować siebie.
Do udziału w kampanii marka L’Orèal zaprosiła gwiazdy, które podkreśliły, że ich życie naznaczone jest nieustanną oceną. Światowe sławy zmagają się z takimi samymi wątpliwościami, jak my. Też mierzą się z niekorzystnymi opiniami, też mają z tego powodu gorsze momenty.
Kogo zobaczymy w kampanii? Aktorki Kate Winslet i Elle Fanning, Maria Dębska oraz piosenkarka Ewę Farna podzieliły się swoimi Lekcjami Wartości. O czym opowiedziały i do czego chcą przekonać kobiety?
Podczas spotkania prasowego, prowadzonego przez Magdę Mołek, Ewa Farna, Maria Dębska i Dominika Nockoska, reprezentująca markę L’Orèal, przedstawiły ponadczasowe Lekcje Wartości. Wyemitowano też niesamowite wyznania Kate Winslet oraz Elle Fanning.
Lekcje Wartości Kate Winslet
Wycierając wacikami makijaż zachęca do zobaczenia prawdziwej wersji siebie - bez podkładu, tuszu do rzęs czy wymalowanych brwi. Aktorka zachęca do wiary w swoje możliwości i akceptacji.
Myślisz, że łatwiej czuć się pięknym i wartościowym, gdy jest się wielką gwiazdą? - mówi w kampanii Kate Winslet.
Elle Fanning w kampanii Lekcje Wartości
Elle Fanning dotyka poważnego problemu porównywania, mediów społecznościowy i wyidealizowanego, często nierealnego świata, jaki oglądamy w sieci. Aktorka przekonuje do bycia prawdziwą wersją siebie, bez oceniania i bez porównywania do innych.
Tak łatwo jest przeglądać media społecznościowe i porównywać siebie do innych we wszystkim. Od tego, jak wyglądamy, po to, co robimy ze swoim życiem - mówi Elle Fanning.
Maria Dębska o ocenianiu przez innych
Aktorka przyznaje, że powoli zrozumiała, że zawsze będzie „zbyt jakaś”. „Najbardziej pomogły mi to zrozumieć bliskie mi kobiety. Dały mi bardzo dużo siły, przypomniały, że zasługuje na najlepsze” – mówi. Aktorka zachęca do samoakceptacji i otaczania się dobrymi ludźmi.
Jako aktorka, ale też jako kobieta jestem ciągle oceniania. Słyszę to każdego dnia. Znacie to? Za gruba, za chuda, za ładna, za brzydka, zbyt seksowna, zbyt silna, za smutna, zbyt pewna siebie, zbyt nieśmiała, za młoda, za stara – zdradza Maria Dębska.
Ewa Farna i "Body positive"
Bycie mamą, nowe podejście do życia, a także większa dojrzałość sprawiły, że piosenkarka zmieniła podejście do swojego ciała.
Umówmy się, wyglądam inaczej niż dziewczyny z plakatów. Moje ciało bywało i jest komentowane na tysiąc różnych sposobów przez innych. A skoro tylu ludzi tak mówi, to może coś w tym jest? Jednak kiedy to ciało przyniosło na świat nowe życie, zyskałam do niego jeszcze większy szacunek. Wstydzę się, czuję się głupio, że mogłam nawet na chwilę kwestionować doskonałość swojego ciała. Od tego czasu, niezależnie jak wyglądam, przez jaki okres w życiu przechodzę, jak się dzisiaj czuję, lubię je i chce się o nie jeszcze bardziej zatroszczyć. Jestem mu wdzięczna za to, co dla mnie robi, jak działa i jak mi służy. Jestem tego warta, wszystkie jesteśmy tego warte” – mówi w kampanii Ewa Farna.
Wszystkie jesteśmy tego warte
Słowa tych czterech wyjątkowych kobiet mogą zadziwić. Bo przecież gwiazdy wydają się takie beztroskie, szczęśliwe, pozbawione wad i zmartwień, z pancerzem odporności na wszelkie negatywne komentarze. A jednak prawda jest zupełnie inna. One też miewają gorsze dni. Są poddane nieustannej ocenie. Teraz mają odwagę mówić „dość” i żyć w zgodzie ze sobą.
Tylko od nas zależy, jak będzie wyglądało nasze podejście do nieprzychylnych komentarzy. Warto zrozumieć, że nie wszystkim należy się przejmować, a opinie innych warto przesiewać przez sito własnych wartości. Tego uczy kampania L’Orèal.
Nasze piękno pochodzi z naszego wnętrza, z tego jakie jesteśmy na prawdę i jak siebie postrzegany.
Jesteś tego warta. Wszystkie jesteśmy.