Intimissimi promuje ciałopozytywność
Nowa kampania, w której Sarah Jessica Parker zmienia się z aktorki w choreografkę to hołd dla kobiecości w różnym wydaniu. Zajrzyjcie!

Intimissimi po raz kolejny podbija świat damskiej bielizny, koncentrując się na potrzebach prawdziwych kobiet. W tym działaniu markę wsparła niekwestionowana ikona nowoczesnej i dynamicznej kobiecości - Sarah Jessica Parker.
A teraz… zatańczmy! Tym razem amerykańska aktorka zamienia się w choreografkę kampanii Intimissimi’s Bra Twist – nowego tańca, skierowanego wyłącznie dla kobiet. Jest to harmonijny rytuał i sekwencja czterech gestów, które towarzyszą każdej kobiecie, gdy wkłada swój ulubiony biustonosz. To prawdziwy poradnik, jak znaleźć ten idealny model, dopasować do niego ramiączka, zapięcie na na plecach oraz jak prawidłowo ułożyć biust w miseczkach. Dzięki tym elementom mamy na koniec perfekcyjne dopasowanie. Bez względu na to, jak kobieta nakłada biustonosz, Intimissimi zawsze będzie dla niej, by pomóc jej znaleźć odpowiedni rozmiar, ale również nauczyć ją jak go poprawnie zakładać.
Intimissimi jest prawdziwym specjalistą od biustonoszy, zarówno dla kobiet jak i dziewcząt. Szeroka gama ponad 40 modeli pozwala znaleźć ten idealny, w odpowiednim i eleganckim stylu.
Dla tej włoskiej marki każda kobieta jest wyjątkowa. Każda ma inny wygląd i charakter, nosi inny model biustonosza, dopasowany do potrzebnego stylu i funkcji, aby poprawić sylwetkę oraz wyrazić swoją osobowość.
W każdym z pięciu mini-klipów Sarah Jessica wraz z innymi utalentowanymi osobami, prezentuje najgorętsze hity tego sezonu: najnowszy biustonosz z linii Vera (dedykowany kobietom z większymi miseczkami, potrzebującym dodatkowego podtrzymania), nowy super push-up z jedwabiu, a także model „trójkąt” z koronki i bawełny.
Na koniec, aby dać kobietom możliwość przeżycia niezwykłej przygody przygody, Intimissimi oferuje możliwość doświadczenia 3.0, dzięki nowej technologii. Skanując kod QR w sklepie, a także w kampanii online i offline, oraz w mediach społecznościowych, można połączyć się z awatarem Sarah Jessica Parker i razem z nią wybrać i kupić odpowiedni biustonosz, a nawet.... zatańczyć i opublikować wirtualne wspólne selfie!
1 z 8

Intimissimi
2 z 8

Nowa ciałopozytywna kampania Intimissimi
3 z 8

Intimissimi
4 z 8

Nowa ciałopozytywna kampania Intimissimi
5 z 8

Nowa ciałopozytywna kampania Intimissimi
6 z 8

Intimissimi
7 z 8

Intimissimi
8 z 8

Intimissimi
Polecane
„Z wiekiem jestem w coraz bliższym kontakcie ze sobą” – opowiada Ewa Wachowicz i promuje pozytywne podejście do dojrzałości. Tak jak marka AA!
Współpraca reklamowa
Doda o "Dziewczynach z Dubaju", seksworkingu i feminizmie: "Promowanie prostytucji pod hasłami feminizmu to jeden wielki b*shit" [WYWIAD]
Walentynki 2019 Seksowna bielizna od Intimissimi to prawdziwy manifest miłości [ZDJĘCIA]
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa