Reklama

Wiemy, że jest to krok ważny i potrzebny. Czasy są trudne, inflacja jest na wciąż wysokim poziomie, jej skutki są nadal odczuwalne. Zwłaszcza teraz, w sezonie wakacyjnym, który zwykle nadwyręża nasze portfele.

Reklama

A tuż za rogiem widoczne są już kolejne wydatki, związane z nowym rokiem szkolnym. To sprawia, że klienci bardziej niż kiedyś zwracają uwagę na ceny produktów, bo liczy się dla nich każdy grosz. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to te codzienne zakupy mają największy wpływ na domowe budżety. Naszą odpowiedzią są nowe, niższe ceny 216 popularnych produktów.

Rossmann jest znany z dobrych promocji i z atrakcyjnych cen. Niedawno jako pierwsi na rynku obniżyliśmy ceny 3 tys. produktów w dwóch kluczowych kategoriach: w makijażu i pielęgnacji twarzy.
Od pewnego czasu inne sieci wprowadzają stałe obniżki na około 100 produktów. Postanowiliśmy dołączyć do tej inicjatywy, a nawet pójść – jako lider branży – dalej: od środy bardzo znacząco obniżyliśmy ceny: nie na 100, lecz 216 artykułów.

Jakie produkty wybraliśmy? Tym razem są to artykuły z różnych popularnych kategorii od naszych największych dostawców, chętnie lądujące w koszykach: Nivea, Elseve, Colgate, Schauma i inne.

I tak kupicie np.:

Reklama

*) męski dezodorant antyperspiracyjny Old Spice za 10,79 zł (zamiast 16,99, cena niższa o 36,6 proc., pojemność 100 ml))
*) damski dezododarnt w sprayu Adidas za 8,99 zł (zamiast 13,99, obniżka o blisko 36 proc., pojemność 150 ml)
*) tampony o.b. za jedyne 6,29 zł (zamiast 9,99, obniżka o 37 proc.)
*) pasta do zębów Colgate (100 ml) za 5,39 zł (zamiast 7,99 zł, obniżka o blisko 33 proc.)
*) żel do golenia Gillette za 10,79 zł (zamiast 18,99 zł, obniżka o ponad 43 proc.)
*) jednorazowe maszynki do golenia BiC (3 ostrza) za 8,99 zł (zamiast 14,99, obniżka o 40 proc.)
*) szampon Elseve (400 ml) chroniący kolor za 12,49 zł (zamiast 18,99, mniej o ponad 34 proc.)
*) odżywka do włosów Gliss za 10,79 zł (zamiast 19,99, obniżka o 46 proc.)
*) płyn micelarny Nivea (400 ml) za 13,49 zł (zamiast 22,99 zł, obniżka o ponad 41 proc.)

Reklama
Reklama
Reklama