Kolorowa jesień z HalfPrice - w tym roku jesień będzie bardzo kolorowa! HalfPrice startuje z nową kampanią.
Jak zawsze nieszablonowo i z przymrużeniem oka. Koncept sklepów off-price, który debiutował na polskim rynku wiosną tego roku, nie zwalnia tempa. Nowa kampania na sezon jesień-zima autorstwa Antona Gottloba to mix kolorów, tekstur, wzorów oraz tradycyjnie już, spora dawka dobrego humoru. Tej jesieni, nie będziemy się przejmować niskimi temperaturami i pluchą.

- Promocja
HalfPrice rozpoczął właśnie jesienno-zimową kampanię, której motywem przewodnim jest odpowiednie przygotowanie szafy na nadchodzące sezony. Zimniejsze miesiące wcale nie muszą być nudne. HalfPrice skutecznie udowadnia, że nawet w niskich temperaturach możemy bawić się kolorami i modą.

Autorem zdjęć i reżyserem filmów jest Anton Gottlob, londyński fotograf tworzący dla takich magazynów jak Gentlewoman, i-D, czy Dazed. W kampanii czuć spontaniczną energię jego fotografii i podekscytowanie pomysłem, bez przesadnego planowania każdego ujęcia. Mamy intensywne i nasycone kolory oraz oryginalną kompozycję. Jedną z kluczowych ról w kampanii, już po raz trzeci odgrywa Irena Wielocha - znana na Instagramie jako @kobieta.zawsze.mloda. Irena inspiruje HalfPrice swoją energią i skutecznie udowadnia, że mamy dokładnie tyle lat, na ile się czujemy.

HalfPrice przełamuje stereotypy jesienno-zimowych stylizacji. Według marki, każda pora roku powinna być wypełniona aktywnością, śmiechem i dobrą zabawą. Do tego marka zaprasza do tworzenia swojego własnego stylu, bez reguł i ograniczeń. To unikatowość nadaje charakteru modzie, a w modelu off-price chodzi właśnie o celebrowanie wyjątkowości – szukanie prawdziwych perełek w bardzo różnorodnym asortymencie sklepu, który codziennie się zmienia.

Więcej informacji o nowej sieci dostępnych jest na stronie www.halfprice.eu
Polecane
Kolorowa jesień z HalfPrice - w tym roku jesień będzie bardzo kolorowa! HalfPrice startuje z nową kampanią.
Współpraca reklamowa
HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
Współpraca reklamowa
Jak przygotować idealne święta? Na to pytanie odpowiada świąteczna kampania HalfPrice
Współpraca reklamowa
„Żona wkręciła się w malarstwo, ale mój świat nie był bardziej kolorowy. Zmalowała mi gorzkie rozczarowanie”
Horoskop na Blue Monday 2025. Nie dla wszystkich będzie to najbardziej dołujący dzień w roku
Jesień mocno namiesza w życiu 3 znaków zodiaku. Wzloty i upadki to będzie ich codzienność
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa