Być jak Cindy – Sprandi oddaje hołd latom 90. w najnowszej kampanii z Taylor Hill
Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny, letni dzień i puszka zimnego napoju… Czy wam też przyszła na myśl kultowa reklama z Cindy Crawford? Jak widać dobre historie lubią się powtarzać i to w bardzo dobrym stylu. W swojej kampanii Always Right marka Sprandi postanowiła zreinterpretować legendarny spot zapraszając do niego współczesne gwiazdy modelingu.

- Promocja
Kolekcja Sprandi Always Right na sezon AW 2021
Marka Sprandi uwielbia czerpać z własnych korzeni, które sięgają do lat 90. To właśnie wtedy po raz pierwszy zobaczyliśmy na ekranach telewizorów supermodelkę, ówczesną „it girl” i ikonę lat 90. Cindy Crawford w reklamie Pepsi-Cola. To właśnie tą historią zainspirowali się twórcy kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję Sprandi. W rolę Cindy wcieliła się jedna z najpopularniejszych modelek młodego pokolenia, Taylor Hill, która jeansowe szorty Cindy zamieniła na pastelowe spodenki sportowe, bezdroża przemierza w ultrawygodnych sneakersach, które poniosą ją tam, gdzie tylko będzie chciała.

Zarówno kampania Sprandi Always Right, jak i sama kolekcja jest wielkim ukłonem marki w stronę dekady lat 90. Znajdziemy w niej pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, hoodie z logo marki, a także popularne w ostatnich sezonach zestawy dopasowanych topów i kolarek. Bazujące na palecie barw zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, podbite klasyczną czernią i bielą zestawy idealnie sprawdzą się zarówno na stylowe zakończenie lata, jak i na optymistyczne wejście w jesienne dni. Świetnie wyglądają zarówno w jednokolorowych zestawieniach, jak i dowolnych kombinacjach.

Podobnie jest z chlubą marki – sneakersami. W tym sezonie naprawdę będziemy mieli w czym wybierać – chcąc stworzyć idealnie skompletowane looki możecie postawić na pastelowe kicksy, a jeśli zależy wam na mocnym wejściu w nowy sezon, idealnym wyborem będą buty w odcieniach czerwieni, khaki lub wielokolorowe modele. Możemy w ciemno obstawiać, że jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli będą sneakersy z wysoką cholewką, które świetnie wyglądają zarówno w stylizacjach z szortami, jak i z typowo jesiennym, przytulnym outfitem. Co do stylu – Sprandi zawsze ma rację.
Gwiazdy w kampanii Sprandi i miejskie niespodzianki
Poza kolekcją, bazującą na klasycznych, ponadczasowych fasonach nawiązujących do stylu lat 90., gwiazdami samej kampanii zostali Taylor Hill oraz Matthew Noszka. Taylor jest wymieniana w pierwszym szeregu najpopularniejszych modelek młodego pokolenia. Chodziła po wybiegach czołowych projektantów świata mody, była aniołkiem Victoria’s Secret, a jej instagramowe konto obserwuje 16,8 mln followersów. Partnerujący jej Matthew Noszka dzięki swojej atletycznej sylwetce współpracuje z największymi projektantami mody męskiej, m.in. Tomem Fordem, Hugo Bossem, czy Calvinem Kleinem, a amerykański Vogue umieścił go w 2016 r. na liście najlepiej zbudowanych mężczyzn. Za klimatyczny klip i zdjęcia kampanii odpowiada słynna brytyjska fotografka Charlotte Wales.

Jak na streetwearową markę przystało, Sprandi zadbało o to, aby nie zabrakło jej w miejskim pejzażu. Dlatego też postanowiła wpisać się w niego za pomocą murali, które do końca września możecie odnaleźć na warszawskich Pawilonach.
Najntisowy konkurs Sprandi
Najnowsza kampania Sprandi może sprawić, że zrobi wam się gorąco. Dlatego nie bez powodu znalazły się w niej puszki z wodą, a już od 1 września sami będziecie mogli orzeźwić się ich zawartością. W sześciu miastach w całej Polsce pojawią się dokładnie takie same automaty, jak w kampanii Sprandi, z których będziecie mogli zakupić oryginalne puszki marki z wodą. Bądźcie czujni! Ich pojawienie się zwiastuje konkurs, w którym do zgarnięcia jest:
• 9 hulajnóg
• 3 konsole PS5
• 30 deskorolek
• 30 słuchawek
• 15 boxów Sprandi
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy znaleźć automat Sprandi, kupić puszkę wody, zeskanować z niej kod QR, który przenosi na stronę CCC, gdzie odpowiadacie na jedno banalnie proste pytanie: Z czym kojarzą ci się lata 90-te?

Automaty od 1 września pojawią się w lokalizacjach:
• Warszawa: Budynek CBF (przy Newonce), Złote Tarasy (okolice Hard Rock Cafe), Pawilony Nowy Świat, Arkadia
• Poznań: Nocny Targ Towarzyski
• Kraków: Forum Przestrzenie
• Łódź: CH Manufaktura
• Gdańsk: Galeria Forum, Plac Dyrekcji
• Wrocław: CH Wroclavia
Pamiętajcie, aby zachować puszkę z kodem – przyda się przy odbiorze nagród!
Kolekcja Sprandi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
@cccshoesbags
@sprandi.official

Polecane
Gwiazdy światowego formatu ponownie pojawiły się w kampanii marki Sprandi TAKE A BREATH!
Współpraca reklamowa
„W pakiecie z kochankiem dostałam jego córkę. Chciałam być dla niej nową mamusią, a traktowała mnie jak śmiecia”
„Wróciłam po latach, by wywlec wiejskie brudy na światło dzienne. Zemsta miała być słodsza niż pączki w tłusty czwartek”
„Chciałam na feriach dorobić do nauczycielskiej pensji, a wylądowałam z kolegą w łóżku. Jak mogłam być tak głupia?”
Skompletuj wyprawkę szkolną z marką Sprandi. Sprawdź wybory Finna Wolfharda!
Współpraca reklamowa
„Chciałam być jak sekretarka z filmów, ale harówka w korpo nie przyniosła mi kokosów. Dwoiłam się i troiłam na darmo”
„Po 20 latach spotkałam dawną miłość. Jako samotna matka powinnam być mądrzejsza, ale serce nie sługa”
„Po latach odkryłem, że mam 15-letniego syna. Żona żąda, żebym się go wyrzekł. Jak można być tak bezdusznym?”
„Teściowa zamiast w kościele wertować paciorki, to prawi mi kazania, jak być dobrą żoną. W końcu nie wytrzymałam”
„Mąż traktował mnie jak kuchtę i pokojówkę. Po 20 latach rzuciłam ścierą i puściłam się w harce z miłością sprzed lat”
„Według teściowej na weselu powinny być schabowe, a suknia ma wyglądać jak beza. Zrobiła cyrk z mojego ślubu”
„W sanatorium zamiast reperować zdrowie, uleczyłam swoje serce. Przystojniak przypomniał mi, jak dobrze być kobietą”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa