Horoskop karmiczny tygodniowy 10-16 listopada 2024. 3 znaki zodiaku poczują wyrzuty sumienia
Horoskop karmiczny tygodniowy 10-16 listopada 2024 pokazuje, że 3 znaki zodiaku w najbliższych dniach poczują gorzki smak karmy. Sam zobacz, kto znalazł się na tej liście.

- Wróżka Casilla
Horoskop karmiczny tygodniowy 10-16 listopada 2024 roku pokazuje, które znaki zodiaku będą musiały zmierzyć się w najbliższych dniach z konsekwencjami swoich dotychczasowych czynów. Boleśnie odczują coś, na co same skazały niedawno bliskie sobie osoby. Teraz przyjdzie czas zmierzyć się z tym i poznać smak wyrzutów sumienia. Sam zobacz, kto znalazł się na tej feralnej liście.
Horoskop karmiczny tygodniowy 10-16 listopada 2024
Gdy robimy coś, czym możemy sprawić komuś przykrość, musimy liczyć się z tym, że w pewnym momencie i nam będzie smutno. Wszechświat nie znosi bowiem próżni i karma zawsze wraca do kogoś, kto czymś zawinił. W tym tygodniu przekonają się o tym osoby urodzone pod tymi gwiazdami.
Karma wróci w tym tygodniu do 3 znaków zodiaku, a są to:
- Bliźnięta,
- Rak,
- Ryby.
Bliźnięta, Rak i Ryby to 3 pechowe znaki zodiaku, do których wróci karma
Bliźnięta ostatnio bardzo zawiodły kogoś sobie bliskiego. Pominęły bowiem tę osobę, decydując się na podzielenie się ważną informacją. Teraz zdadzą sobie sprawę, że tym samym odsunęły od siebie tego człowieka. On bowiem także nie będzie chciał podzielić się niczym z Bliźniętami, jednocześnie ochładzając ich kontakty. A one teraz bardzo zatęsknią za tą relacją i mogą jej potrzebować.
Rak z reguły nie robi niczego, co mogłoby sprawić komuś przykrość, ale sam musi przyznać, że ostatnio o tym zapomniał. Postanowił podążać po trupach do celu i tym samym musiał wbić szpilę jakiejś osobie. Teraz gorzko tego pożałuje, bo ten człowiek zacznie się na nim mścić. A łagodny Rak nie cierpi wyścigu szczurów, dlatego postanowi odpuścić i może stracić wszystko, o co się starał.
Ryby ostatnio dość mocno myślały o sobie i teraz zdadzą sobie sprawę, że zawiodły kogoś, kto jest dla nich ważny. Nie tylko sprawiły tej osobie przykrość, ale jeszcze sprawiły, że ta osoba poczuła się bardzo samotna. Teraz przyjdzie czas, że to one będą musiały zmierzyć się z tymi uczuciami. Konsekwencje ich czynów będą naprawdę poważne, ale muszą to przetrwać.
Polecane
Horoskop karmiczny tygodniowy 20-26 października 2024. 3 znaki zodiaku poczują smak porażki
Horoskop karmiczny tygodniowy 17-23 listopada 2024. 3 znaki zodiaku otrzymają cenną lekcję
Horoskop karmiczny tygodniowy 2-8 marca 2025. 3 znaki zodiaku poniosą konsekwencje swoich czynów
Horoskop karmiczny tygodniowy 5-11 stycznia 2025. 3 znaki zodiaku mają sporo za uszami
Horoskop karmiczny tygodniowy 23-29 marca 2025. 3 znaki zodiaku muszą rozliczyć się z przeszłością
Horoskop karmiczny tygodniowy 16-22 lutego 2025. 3 znaki zodiaku szybko zapłacą za walentynkowe przeżycia
Horoskop karmiczny tygodniowy 26 stycznia-1 lutego 2025. 3 znaki zodiaku muszą przełknąć gorycz porażki
Horoskop karmiczny tygodniowy 9-15 lutego 2025. 3 znaki zodiaku czeka ogromne rozczarowanie
Horoskop karmiczny tygodniowy 1-7 grudnia 2024. 3 znaki zodiaku odczują wagę swoich czynów
Horoskop karmiczny tygodniowy 22-28 grudnia 2024. Aż 3 znaki zodiaku w święta zapłacą za winy
Horoskop karmiczny tygodniowy 2-8 lutego 2025. 3 znaki zodiaku wpadną we własną pułapkę
Horoskop karmiczny tygodniowy 15-21 grudnia 2024. Bliscy odegrają się na 3 znakach zodiaku
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa